מהם היעדים שאנחנו הישראלים הכי אוהבים לבקר בלונדון? וגם: הפעולות שחשוב לבצע כדי ליהנות מכל הטוב שיש לעיר המתויירת להציע לכם.

כלים
קרדיט תמונה: Shutterstock
קרדיט תמונה: Shutterstock

אנחנו הישראלים לא יכולים לשבוע מלונדון, מהקלאס ומהאווירה הפסטורלית יוצאת הדופן. גם בעידן הקורונה ההפכפך לא נפסקת הרכבת האווירית מישראל לבירה האנגלית. האמת היא שאפשר להבין: היא מתאימה לטיול רומנטי וגם לטיול משפחתי, מציעה גיוון קולינרי ומגוון אטרקציות ייחודיות. אז מהן האטרקציות הכי אהובות בלונדון, ואיזה התאמות כדאי לעשות לצורך חופשה בעיר הבירה הבריטית במהלך תקופת הקורונה?

איפה הישראלים הכי אוהבים לבקר בלונדון?

אם אתם מתכננים חופשה בלונדון, הנה המקומות הקלאסיים והאהובים ששווה לבקר בהם:

  • עין לונדון (לונדון איי) – גלגל ענק ממנו תקבלו תצפית על נופה המרהיב של לונדון.
  • ארמון בקינגהאם – ביקור בארמון המיוחד וצפייה בטקס חילופי המשמר של שומרי הארמון.
  • הביג בן – מבנה השעון המפורסם ומבנה הפרלמנט (בית הנבחרים של אנגליה) שלצידו.
  • מוזיאון מאדאם טוסו – ביקור במוזיאון בובות השעווה, המציג מפורסמים מרחבי העולם, הוא חוויה יוצאת דופן.
  • גני קיו – הגנים הבוטניים הגדולים בעולם.
  • הייד פארק – הפארק הפסטורלי ורחב הידיים שמושך אליו מבקרים רבים.
  • מחזמר בווסט אנד – אי אפשר לוותר על צפייה באחד ממחזות הזמר המפורסמים המוצגים בווסט אנד בלונדון.

ומה לגבי אטרקציות מומלצות לטיול משפחתי עם ילדים?

האטרקציות שציינו יכולות להתאים לילדים בגילאים שונים, כולל אפילו מחזות זמר המותאמים לילדים בווסט אנד, כמו גם טיול בפארק, בגלגל הענק ובגנים הבוטניים. ובכל זאת, אם אתם מתכננים חופשה עם ילדים, אולי תרצו לבקר גם באחת האטרקציות האלו:

  • סי לייף לונדון – האקווריום המפורסם בלונדון עם מנהרות ענקיות ושקופות שמבעדן נגלה עולם החי הימי.
  • גן החיות בלונדון – גן חיות גדול בו תגלו בעלי חיים רבים ומינים מיוחדים.
  • מגלשת אורביט – חוויה נפלאה לילדים הבוגרים יותר שהם גם חובבי חוויות אקסטרים: המגלשה הארוכה ביותר בעולם, באורך 178 מטרים.
  • הרפתקאות שרק – אטרקציה חביבה ביותר במסגרתה תפגשו את הדמויות המוכרות מסרט הילדים המפורסם "שרק".
  • מוזיאונים חינוכיים המותאמים לילדים – בלונדון תמצאו את מוזיאון המדע, מוזיאון התחבורה ואת מוזיאון עולם הגוף, כולם מתאימים למשפחות עם ילדים בגילאים שונים.

המלצה שלנו: רכשו מראש אונליין כרטיסים לכל האטרקציות, כך תוכלו לחסכו בעלויות וגם תעמדו פחות בתורים העמוסים.

איך כדאי להיערך לטיול בלונדון בתקופת הקורונה?

לפני הטיסה ללונדון, כמו לפני טיסה לכל יעד אחר בעולם, חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחול. ביטוח נסיעות ללונדון יעניק לכם שקט נפשי בכל הנוגע להוצאות עבור טיפול רפואי, במידה שתזדקקו לכזה במהלך חופשתכם. ביטוח נסיעות אמור לכסות גם את הוצאות הטיפול הרפואי כתוצאה מהידבקות בקורונה.

טיול עם ילדים ללונדון, צפוי להיות תזזיתי ולכלול אטרקציות רבות. ולכן, במידה שאתם או הילדים תזדקקו לסיוע רפואי, חשוב לוודא שתוכלו להפעיל אותו בלחיצת כפתור. כך למשל

ביטוח הנסיעות הפניקס smart travel כולל אפליקציה ייעודית, דרכה תוכלו להפעיל את הביטוח בקלות ובמהירות. מדובר באפליקציית הנסיעות היחידה שמאפשרת לא רק לחפש רופא בקרבתכם – אלא גם להזמין תור בלחיצת כפתור. ניתן להזמין תור למרפאה, לבצע שיחת וידאו עם הרופא ובחלק מהמקרים אפילו להזמין ביקור רופא אל המקום שבו אתם שוהים. השירות ניתן על ידי חברת Air Doctor הישראלית, אשר מחברת בין נוסעים לרופאים ברחבי העולם.

איך מתכוננים למפגש אפשרי עם הקורונה?

לקראת הנסיעה כדאי לקחת בחשבון את הנחיות הקורונה בלונדון ואת מצב התחלואה. נכון להיום, התחלואה בלונדון נמצאת בירידה, אחרי העלייה בתחילת השנה. לצד המעקב השוטף אחרי המצב, חשוב בעת רכישת ביטוח נסיעות לחול לוודא שהוא מספק לכם הגנה מקיפה מפני תרחישי הקורונה השונים: לצד הרובד הבסיסי של הביטוח שאמור לכסות הוצאות רפואיות גם במקרים של הידבקות בקורונה, כדאי להיערך לתרחישי קורונה שגורמים לנזק כלכלי.

בדיוק לשם כך נוצרה הרחבת קורונה – הרחבה ייעודית שאפשר להוסיף לרובד הבסיסי של ביטוח נסיעות לחול, ומאפשרת לכם לשמור על הכיס במגוון תרחישי קורונה. כך למשל ביטוח הנסיעות הפניקס smart travel כולל את הרחבת מגן קורונה, עם מגוון כיסויים ייעודיים:

נכנסתם לבידוד לפני הטיסה ונאלצתם לבטל? תוכלו לקבל החזר של עד $500 לביטול כרטיס טיסה במחלקת תיירים עבור כל מבוטח, במידה שהכניסה לבידוד בוצעה 3 ימים לפחות לאחר רכישת הביטוח ו- 14 ימים או פחות לפני מועד תחילת תקופת הביטוח.
נדבקתם בקורונה במהלך השבוע שקדם לטיסה ונאלצתם לבטל? תוכלו לקבל החזר הפסד הוצאות בגובה עד $6,000 (מתוכם עד $2,000 עבור כרטיסי הטיסה במחלקת תיירים).

הגעתם ללונדון ונכנסתם לבידוד עקב הידבקות בקורונה? תוכלו לקבל החזר עבור הפסד הוצאות לינה של עד $200 ללילה בעת כניסה לבידוד במקום ייעודי למשך עד 10 לילות, במהלך תקופת השהות המקורית בגינה רכשתם את הביטוח.

ואם נאלצתם להאריך את שהותכם בלונדון בעקבות הקורונה? תוכלו לקבל החזר הוצאות לינה בגובה עד $200 ללילה למשך עד 15 לילות בעקבות הידבקות בקורונה או כניסה לבידוד, שהובילו להארכת השהות מעבר לתקופת הביטוח המקורית. בנוסף, תוכלו לקבל פיצוי בגובה $50 ליום למשך עד 10 ימים בעקבות הידבקות בקורונה והארכת השהות מעבר לתקופת הביטוח – ללא צורך בהוכחת הוצאות.

לונדון היא לא יעד זול, בלשון המעטה, ולכן כל הוצאה נוספת יכולה להכביד על הכיס. הרחבת קורונה יכולה לסייע לכם לשמור עליו מפני הוצאות גדולות ובלתי צפויות.

המסקנה היא פשוטה: בעזרת היערכות נכונה ורכישת ביטוח נסיעות המתאים לצרכים שלכם, תוכלו ליהנות מכל הטוב שיש ללונדון להציע גם בתקופת הקורונה.

מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. לעיון בתנאי הפוליסה המלאים ולמידע מלא אודות הכיסויים הביטוחים, החרגות וסייגים, ניתן להיכנס לאתר החברה בכתובת WWW.FNX.CO.IL.

החברה עושה מאמצים בכדי לוודא שהמידע המוצג בכתבה הינו המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להיות שינויים ו/או להופיע בכתבה אי דיוקים ו/או שגיאות. הסתמכות על המידע הינה באחריות עושה השימוש במידע בלבד. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין כל נזק ו/או הפסד מכל מין וסוג שהוא העלולים להיגרם, בין במישרין ובין בעקיפין, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה. האמור בכתבה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי או כל ייעוץ אחר המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הפניקס חברה לביטוח בע"מ.