כמה שלא נרחיב את התיאור על העיר צ'אנג מאי, לא נוכל לספר לכם את כל האטרקציות המטורפות והמדהימות שיש לעיר הזו להציע. צ'אנג מאי, היא בירת הצפון וכל שנותר לכם כדי להנות וגן העדן הזה, הוא להיכנס לאתר התיירות תאי טורס ולהתכונן לחוויה מעולם אחר.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

צ'אנג מאי  

צ'אנג מאי, המכונה גם 'שושנת הצפון' צ'אנג מאי תאילנד, משופעת בהיסטוריה ומוקפת בארכיטקטורה יפה. היא נוסדה לפני למעלה משבע מאות שנה, צ'יאנג מאי היא בירת ממלכת לאנה וביתם של יותר מ- 300 מקדשים.

בשל מיקומה בצפון המדינה, הטמפרטורה קרירה יותר ממה שהייתם מוצאים בבנגקוק או בכל אחד מהאזורים הדרומיים יותר.

טיפ לטסים לצ'אנג מאי 

הזמינו סיורים ופעילויות זמן מה מראש, כדי שתוכלו להבטיח מקום בהם: כדי להיות בסיורים הטובים ביותר בצ'אנג מאי - הקפידו להסתכל על סיור הסגווי של צ'אנג מאי.

המקומיים של צ'אנג מאי, הם מהיפים והנינוחים ביותר בכל תאילנד ולעיר יש קסם שיגרום לכם מיד להתאהב במקום. ירדן מאתר התיירות תאי טורס מספרת לנוף "באי צ'אנג מאי תמצאו את כל מה שאתם מחפשים בנופש. יש בה כמעט כל דבר שחשוב לנופשים ישראליים והיא מאוד מתאימה למשפחות וכמובן גם לזוגות."

להיות אופנתי ברחוב נימאן רואד  

רחוב נימאן רואד (Nimmanhaemin), הוא החלק האופנתי ביותר של צ'אנג מאי. הוא מלא בברים ומסעדות מפוארים, זה המקום שבו מבלים כל האזרחים המתפתחים של האזור. בכביש הראשי, יש כמה ברים ברמה גבוהה וגם הרחובות הצדדיים (Soi's) מלאים בהם.

ירדן מאתר התיירות תאי טורס תאילנד רוצה להדגיש לכל הבנות שמתכוונות לנסוע לצ'אנג מאי: "יש קניון חדש בקצה אחד של רחוב נימאן - MAYA MALL, המכיל חנויות מעצבים רבות כמו גם קולנוע מולטיפלקס והרבה שמות מסעדות מפורסמים. האזור הוא החלק היקר ביותר בצ'אנג מאי הן מבחינת רכוש והן מבחינת אכילה כללית בחוץ" מסיימת ירדן מתאי טורס לספר לנו.

למה כל הישראלים אוהבים את צ'אנג מאי?  

צ'אנג מאי, היא בעצם העיר השנייה של תאילנד - התשובה הקטנה והרגועה יותר לטירוף של בנגקוק. פעם זו הייתה בירת ממלכת לאנה, אבל עכשיו היא מוקד משיכה גדול לתרמילאים ומטיילים מכל הסוגים, שלא לדבר על גולים פורשים ואנשים הומניטריים.

רבים המגיעים לעיר, חוזרים שוב ושוב, או נשארים בו שנים כאשר התכוונו להישאר רק כמה שבועות. יש בעיר אנרגיה ששובה את אלה שמבקרים בה, בין אם הם מחפשים הרפתקה לטרקים או התעוררות רוחנית כשהם נוסעים ממקדש למקדש.

אוכל תאילנדי בעיר הקסומה 

העיר עצמה, מציעה הרבה דברים שתוכלו לעשות כמו שיעורי בישול, ביקורים במקדש, אוכל רחוב וצריכת תרבות. אבל מעבר לגבולותיו, תמצאו שלמות טבעית, חיות מעוררות יראת כבוד וקהילות ייחודיות בעומק ההרים.

כדי להבין טוב יותר על המקומות המעניינים שיש בעיר, אנחנו ממליצים לכם על אתר תאי טורס המעולה, דרכו תוכלו למצוא כמות גדולה מאוד את אטרקציות מובילות, סיורים מעוררי עניין ואוכל מעולה כמו שרק צ'אנג מאי יכולה להציע.