בנוסף לפרסומות למותגים המוכרים, יציגו הבוגרים תערוכה על גבי אוטובוסים - עם קריאה לנהגים לקחת אחריות ולא לשלוח מסרונים בזמן נהיגה.
בשתי התערוכות, שתוצגנה יחד – יצרו הבוגרים כרזות מפתיעות, מסעירות, יוצאות דופן ומיוחדות במינן. כאלה שאנחנו לא מורגלים לראות בחוץ, בעולם האמיתי. במהלך הערב תיבחר הפרסומת הזוכה על ידי צוות שופטים שיורכב מבכירים בתעשייה. הפרסומת הזוכה תוצג על גבי אוטובוסים עירוניים בשיתוף חברת כנען מדיה בתנועה, המתמחה בפרסום מסוג זה.
בין המוזמנים לתערוכה יהיו בוגרי 'הבצפר' ונציגים רבים של תעשיית הפרסום והשיווק. בקורס "קופי 11" של "הבצפר" של חברות הפרסום בהנהלתם של "רוני אפלבוים">רוני אפלבוים ועופר גולן, נמשך כעשרה חודשים יסיימו 48 בוגרים.
התערוכה תתקיים ביום ראשון 21.03.10 בשעה 18:30 ב'סטוקו', רח' שטרית 2, ליד מרכז הטניס "הדר יוסף">הדר יוסף , תל אביב.
עופר גולן, מנהל מסלול הקופירייטינג : זו מסורת שאנו מאתגרים את הבוגרים לענות על בריף של לקוח אמיתי. הפעם יצאנו מהקופסה ובחרנו במדיה כמנוף ליצירת רעיונות. השת"פ עם כנען הביא תוצרים מרתקים, למותגים מוכרים.
"רוני אפלבוים">רוני אפלבוים , מנהל מסלול הקופירייטינג: בכל סיום קורס, חשוב לנו לשלב גם נושא הנוגע באחריות חברתית. ברוח זו, בחרנו בגב האחורי של האוטובוס המיועד לנוהגים, ובדרכים מאוד יצירתיות, קוראים להם הבוגרים שלנו, שלא לנהוג ולסמס. נהגים רבים לא מודעים לסיכון הכרוך בהסחת הדעת מהנהיגה בזמן שליחת מסרונים. אנחנו מקווים כי הכרזות אותן יציגו הבוגרים, יטלטלו את הנהגים ויגרמו להם לחשוב שוב בטרם הם מושיטים ידם לסלולר בעת הנהיגה.
הבצפר הוקם על ידי משרדי הפרסום המובילים בישראל ופועל למען העלאת הרמה המקצועית של העובדים בתעשיית הפרסום. במהלך שנות קיומו, הפך הבצפר להיות המקור הסמכותי והמקצועי להכשרת עובדים לענף. ב"הבצפר" מתקיימים תשעה מסלולי לימוד שונים: פלנינג, קופירייטינג, ניהול לקוחות, יח"צ, הפקה, גרפיקה, פרסום שיווק, מדיה פלנינג וגרפיקה לאינטרנט. מעל ל-400 תלמידים לומדים בו מדי שנה לאחר שעומדים בתנאי קבלה ומיונים על ידי ועדות מקצועיות. במהלך הלימודים ישנה שימת דגש על העולם האמיתי ושיתוף פעולה בין המסלולים מדמה את ההזדמנות של עבודה על בריפים ולקוחות ממש כמו משרד פרסום.