רשת אופנת הגברים הבינלאומית "Celio*" מעלה קמפיין טלוויזיה לעונת אביב-קיץ 2010 בהשקעה כוללת של כ-3,000,000 ₪. קמפיין אביב-קיץ 2010 החדש של חברת "Celio*", שיעלה באמצעות משרד הפרסום "אליקים-הרמן&נהרדעא", מתבסס על ענף הספורט הבינלאומי Cliff Diving בכיכובו של המדליסט האולימפי הבריטי בלייק אלדריג'

כלים

רשת אופנת הגברים הבינלאומית "Celio*" מעלה קמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום "אליקים-הרמן&נהרדעא", בכיכובו של המדליסט האולימפי הבריטי לקפיצה אמנותית למים - בלייק אלדריג'. קונספט קמפיין הטלוויזיה של "Celio*", שיעלה בערוצים 2 ו-10, 24 ואתרי אינטרנט מובילים, מבוסס על הספורט האתגרי Cliff Diving – קפיצה אמנותית מצוקי סלעים בגובה של כ-30 מטר אל המים, שהיום הוא ענף אולימפי. ההפקה הגרנדיוזית של הקמפיין נערכה באי הקופים בתאילנד וכללה 8 אנשי צוות ישראליים ו-35 אנשי צוות מקומיים. עלות הקמפיין נאמדת בסכום של כ-3,000,000 ₪!

שגיב שקד, מנכ"ל רשת celio* בישראל: " Celio*הוא המותג היחיד שפונה לגברים בלבד, כאשר הגבר של Celio* הוא גבר בתחילת דרכו, בוגר, משוחרר, ויצירתי, אוהב אתגרים ובדרך להגשים את שאיפותיו ורוצה להיראות במיטבו. קונספט הקמפיין החדש מצליח לגלם את ערכי המותג Celio*השואף לחדשנות, אופנתיות ואיכות בלתי מתפשרת, וחושף אותנו לספורט אתגרי בינלאומי המבטא את אופיו האתגרי של הגבר שלנו. חשוב היה לנו לבחור גברים שיענו לסוג הגבר של Celio*. ומכאן נבחרו הקופצים ובראשם המדליסט האולימפי בלייק אלדריג'."

רשת אופנת הגברים הבינלאומית celio*, שמקורה מצרפת, נכנסה לישראל לראשונה בשנת 2002, מונה כיום כ-32 חנויות בכל רחבי הארץ ונמצאת במגמת צמיחה מתמדת. בעולם הרשת מונה למעלה מ-600 חנויות, הפרושות על יותר מ-40 ארצות בכל רחבי העולם. הרשת, אשר הוקמה לפני כ-20 שנה, מתמחה בעיצוב וייצור של הלבשת גברים READY TO WEAR. בידולה של הרשת בישראל נשמר בהיותה המותג הקמעונאי היחיד הפונה לגברים בלבד. הסגנון של celio* מאופיין בארבעה קווים עיצוביים נפרדים – הספורטיבי-יומיומי, הקז'ואל העכשווי; העסקי האותנטי; וקו האביזרים המשלימים.