קמפיין הקיץ של קסטרו יוצא הפעם לרחובות העיר כשמטרה אחת עומדת לנגד עיניו: לקרוא לכולם לצאת לרחובות ולהפגין אהבה. בסרטון הפרסומת, גל גדות ויונתן ווגמן יוצאים לרחובות יחד עם חבורה יפת תואר של צעירים חסרי מנוח, כשפריטים נבחרים מהקולקציה החדשה לגופם ומחשבות על אהבה מסתובבות בראשם
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו הודיע היום: "אנו מתחילים בימים אלה במהלך שיווקי חדש לקטגוריית הג'ינס תחת הסלוגן:The dark side of the blue במטרה לחזק ולתמוך בקטגוריית הג'ינס בה יצרנו בידול, התמחות ומובילות"