דיקור סיני לפוריות

בשנים האחרונות יותר ויותר גברים ונשים מתמודדים עם בעיות פוריות שבאות לידי ביטוי בקושי להיכנס להיריון או להשלים הריון בלידת תינוק בריא. הרפואה הסינית מטפלת מזה שנים רבות בקשיי פוריות בכמה שיטות עם דגש על דיקור סיני לפוריות. מטפלים ברפואה הסינית רואים בגוף ובנפש אחד ומרכיבים בהתאם את תכנית הטיפול. טיפולי דיקור סיני לפוריות מתאימים גם למקרים של בעיות פוריות ממקור נפשי, גם למצבים בהם אין הסבר לבעיה וגם לשילוב יחד עם טיפולי פוריות אחרים. יש לדיקור הסיני את היכולת לשפר את התפקוד של מערכות הרבייה והגוף כולו, לעודד את קליטת ההיריון ולחזק את הגוף והנפש.

מתי כדאי לפנות לקבלת טיפולי דיקור סיני לפוריות?

דיקור סיני מומלץ להכנת הגוף לקראת ההיריון ושיפור תפקוד מערכות הרבייה. הריון מהווה אתגר משמעותי בעבור הגוף והנפש כך שכדאי לחזק אותם במטרה לזרז את קליטת ההיריון. בעזרת דיקור סיני לפוריות תצליחו להגדיל את הסיכויים להריון ולהפחית את המתח הנפשי. סטרס ידוע כגורם מזיק לפוריות הגבר והאישה. טיפולי דיקור יסייעו לכם להירגע ולשחרר חסימות אנרגיה. טיפולי דיקור סיני מומלצים מיד כאשר אתם מתחילים לתכנן הריון. ניתן לשלב טיפולי דיקור עם כל סוגי טיפולי הפוריות.

כיצד מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

את טיפולי הדיקור מבצעים בקליניקה נקייה ומסודרת כאשר המטופל/ת יושבים על כורסא או שוכבים על מיטה. מחטי הדיקור חד פעמיות וסטריליות. השימוש במחטים דקות במיוחד מבטיח שלא תרגישו כמעט את פעולת הדיקור. נקודות דיקור נבחרות על ידי המטפל לאחר אבחון. טיפול דיקור סיני לפוריות נמשך כחצי שעה במהלכה תתבקשו לשבת/לשכב בעוד המחטים מוצבות בנקודות הדיקור.

איך מרגישים אחרי טיפול דיקור סיני?

מחקרים הוכיחו מעל לכל ספק את היכולת של טיפולי דיקור סיני לפוריות להשפיע על מערכת העצבים, זרימת הדם, הפרשת הורמונים, ריפוי דלקות, נפש האדם. התחושה שלכם לאחר טיפול דיקור סיני משתנה בהתאם למטרות הטיפול וההשפעה הרצויה. בהתאם לאבחון יקבע המטפל האם להתמקד בנפש, במערכת הרבייה, בשחרור חסימות אנרגיה וכן הלאה. תוצאות טובות ניכרות כבר לאחר מספר טיפולים. רוב המטופלים והמטופלות מדווחים על שיפור בתחושה הכללית כבר לאחר טיפול דיקור אחד.

איזה מטפל בדיקור סיני מתאים לבעיות פוריות?

מטפל מנוסה עם התמחות ספציפית בבעיות פוריות מטפל שמציג המלצות עדכניות מטפל שיש לו תורים פנויים מטפל שידוע ביחס אישי ומסירות למטופליו קליניקה במיקום נגיש בעבורכם

כלים
דיקור סיני לפוריות
דיקור סיני לפוריות