דיקור סיני לדיכאון וחרדה 


אם אתם או אדם קרוב סובלים מחרדה או דיכאון – כדאי שתדעו שקיימת אפשרות לטיפול טבעי אפקטיבי. הרפואה הסינית מסייעת מזה אלפי שנים לגוף ולנפש. טיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה מתאימים לגברים ונשים בכל הגילאים, אינם כוללים תופעות לוואי ואינם מלווים הכאב. מחטי הדיקור מפרישות בגוף חומרים שמשפרים את מצב הרוח. כבר לאחר הטיפול הראשון תרגישו טוב יותר. התמדה בסדרת טיפולי דיקור חיונית להשגת תוצאות מרביות.

כלים
דיקור סיני לדיכאון וחרדה – מה צריך לעשות?
דיקור סיני לדיכאון וחרדה – מה צריך לעשות?
מה זה בכלל דיכאון?

מצב של דיכאון מתאפיין בתחושה ממושבת של עצבות ומלנכוליה (לפחות שבועיים). אל תחושת העצבות מתלווים סימפטומים כמו תחושת ריקנות, קשיים בשינה, העדר תיאבון או תיאבון מוגבר, חוסר רצון להשתתף בפעילויות, התבודדות, כאבי ראש. כאשר אדם סובל מדיכאון הוא אינו מסוגל ליהנות או לראות את הדברים בפרספקטיבה נכונה. טיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה מצליחים לטפל בכל סוגי הדיכאון כאשר אפשר לשלב אותם יחד עם טיפולים נוספים.

 מה גרם לדיכאון?

במטרה לסייע לכם להיחלץ מהדיכאון ולחזור במהרה לשגרה חשוב לזהות את הגורם לבעיה. דיקור סיני לדיכאון וחרדה מטפל במקרים של דיכאון אחרי לידה, דיכאון מסיבות הורמונליות, דיכאון בגיל השלישי, דיכאון אצל צעירים, דיכאון חורף, דיכאון בעקבות טראומה רגשית.

איך טיפול דיקור סיני לדיכאון וחרדה יכול לעזור לי?

רפואה סינית היא בראש ובראשונה הזדמנות לטיפול טבעי שאינו כולל הליכים כירורגיים או נטילת תרופות. המטפל מבין מדוע המטופל הגיע למצב רגשי בעייתי ופועל לגלות מה מונע מהמטופל למצוא את הכוחות שנמצאים בתוכו ולרפא את עצמו. הרפואה הסינית מחזקת את יכולות הריפוי הטבעיות של הגוף על ידי שחרור חסימות בזרימת האנרגיה. טיפול דיקור סיני לדיכאון וחרדה ממריץ את זרימת הדם, משחרר חסימות אנרגטיות ובעיקר, מעודד הפרשת חומרים משפרי מצב רוח ומרגיעים.

היכן מציבים את המחטים?

תורת הדיקור הסיני הגדירה בגוף האדם נקודות דיקור רבות (כ-400) כאשר המטפל בוחר את הנקודות האפקטיביות ביותר בכל טיפול. לרוב יוצבו מחטים ב-5 נקודות דיקור שונות בכל טיפול. המחטים בהן נעשה שימוש סטריליות וחד פעמיות. הדיקור אינו מלווה בתחושת כאב. נקודות הדיקור מפעילות תגובות בגוף כך שכמעט מיד תרגישו בשינוי בתחושה הפיזית והמנטלית.

איך טיפול דיקור סיני עוזר לדיכאון וחרדה?

1. עלייה ברמת האנרגיה
2. ירידה ברמת הסטרס
3. שיפור ביכולת לתקשר עם הסביבה
4. הקלה בבעיות השינה
5. איזון של הרגלי האכילה
6. שיכוך כאבים פיזיים (שרירים, ראש, בטן)
7. הקלה בתחושת המועקה בחזה