אחת המגמות הבולטות ביותר בחלוף השנים האחרונות בקרב הציבור הישראלי היא בעצם ביצוע של טיפולי שיניים שונים בטורקיה. כידוע, לאורך כל שלושת העשורים האחרונים, מדינת טורקיה בעצם ביססה את המעמד שלה בתור אחד מהיעדים הכי נחשבים בכל העולם בכל הנוגע לתחום של טיפולים רפואיים וטיפולים אחרים שהם אסתטיים ובין היתר, טיפולי השיניים המגוונים. זאת בעוד כי המקצועיות והמומחיות אשר נטמנת בחובם של הרופאים הטורקים מזכות אותם בבכמה עשרות אלפי מטופלים מכל רחבי העולם בכל שנה מחדש, מטופלים אשר בוחרים בקליניקות הטובות ביותר בעולם אשר ממוקמות בבירה איסטנבול ובערים נוספות במדינת טורקיה. אך יחד עם זאת, עליכם לזכור כי יש כמה מטופלים אשר חוששים מביצוע של טיפולים רפואיים שונים במדינות שהן זרות בגלל שהם מעדיפים להישאר קרובים אל הבית ולתקשר יחד בקלות יתרה עם הרופא המטפל שלכם.

 

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

האם זה כדאי?

ניתן להבין למה השאלה הזאת נשאלת על ידי הרבה מאוד מטופלים אשר עומדים בפני טיפולי שיניים בטורקיה שכן, הבחירה לעבור את הטיפול הרפואי מחוץ לארץ יכולה להיתפס בתור בחירה מאוד אמיצה, כזו אשר כוללת בין היתר טיסה למדינה שהיא זרה, שהייה בתוך מלון, חוסר התמצאות בכל המרחבים השונים ומכשולים תקשורתיים אשר נובעים, לרוב עקב אי ידיעת השפה. כמובן, כל החששות האלה מתקבלות על הדעת ונראה שהן יכולות להביע את המצוקה של המטופל הישראלי כאשר הוא מגיע לקבל את ההחלטה. אולם, בגלל שלכל מטבע יש את שני הצדדים שלו, חשוב לקחת בחשבון את העובדה שבחירה בכל המרפאות הטורקיות טומנת בתוכה גם הרבה מאוד יתרונות.

יתרון כלכלי

אחד היתרונות המובהקים ביותר שיש לכל המרפאות הטורקיות המגוונות, קשור בעצם אל המחירים של הטיפולים אשר הן מציעות ללקוחות שלהן. בדומה לתחום של השתלות השיער, אשר המחיר שלהן בקליניקות הישראליות הוא גבוה לפחות פי שניים או שלושה מהמחירים שיש בכל המרפאות הטורקיות, ככה גם כל טיפולי השיניים שעולים הרבה פחות במדינת טורקיה. בהערכה מאוד גסה, בהחלט ניתן לומר שטיפולי שיניים שונים עולים בארץ בממוצע כפי שלושה מאשר בכל המרפאות הטורקיות, החל מהלבנות של השיניים, עד לציפוי חרסינה מלא של השיניים וכמובן גם השתלת שיניים.

לסיכום

נראה שכל טיפולי השיניים בטורקיה וגם טיפולי השיניים בישראל נושאים הרבה מאוד יתרונות וגם חסרונות. חשוב מאוד לזכור שההחלטה שלכם צריכה בעצם להתבסס רק על הנטייה האישית שלכם ולא על דברים אחרים כמו חוויות של אנשים אחרים. מובן מאוד שהתייעצות יחד עם מטופלים אחרים, אשר כבר עברו את כל הטיפול, היא בעצם אחת הדרכים הכי מעולות בשביל לקבל החלטה שהיא מושכלת. בגלל שמדובר על טיפולים מאוד רציניים ולפעמים גם כאלה שהם בלתי הפיכים, כדאי וחשוב מאוד לקבל את ההחלטה יחד עם התחשבות מלאה בכל הצרכים, באורח החיים וכמובן ביכולת הכלכלית שלכם.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…