אם אתם גרים במרכז הארץ בטח כבר יצא לכם לא פעם להזמין מונית למטרה כלשהי. זה יכול להיות בשביל להגיע לקופת החולים כשלא מרגישים טוב או בשביל להגיע למקום העבודה כאשר מאחרים או כשתחבורה ציבורית זו לא אופציה בגלל מזג האוויר. הזמנת מונית לנתבג למי שגר באזור המרכז אינה שונה בהזמנת מונית לכל מקום אחר. אבל מה קורה אם אתם גרים בצפון או בדרום, מרחק של עשרות או מאות קילומטרים משדה התעופה ואתם צריכים מונית?

קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

 

הזמנת מונית לנתבג לאנשים שגרים רחוק

במקרה שגרים רחוק משדה התעופה מומלץ קודם לבדוק אלטרנטיבות אחרות כמו הסעות לנתבג מאזור מגוריכם או אפילו לבדוק את האפשרות של תחבורה ציבורית. אם אין ביכולתכם להגיע בדרך אחרת כמובן שמונית זו האפשרות הנוחה ביותר להגיע לכל מקום ולא רק לנתב"ג. אבל, אם אתם גרים רחוק, יכול לעלות קושי במציאת נהג מונית פנוי שייקח אתכם עד לשדה התעופה. לכן מומלץ לסגור מראש את המונית שתיקח אתכם, לפחות כמה שעות לפני הנסיעה כדי שגם אם הנהג שלכם לא יוכל לבצע את הנסיעה, תחנת מוניות או נהג המונית עצמו יוכלו לאתר לכם נהג אחר שייקח אתכם ותמנעו מאיחור שעלול לעלות לכם ביוקר.

האם כדאי לבצע הזמנת מונית לשדה התעופה

כפי שכבר אמרנו, לא כל מקרה מצריך הזמנת מונית לנתבג וזה בגלל שהעלות היא גבוהה ביחס לכל אלטרנטיבה אחרת. הדרך הזולה ביותר להגיע לשדה התעופה היא באמצעות תחבורה ציבורית הכוללת אוטובוסים, רכבות ומוניות שירות. עם כל אלו יש את אותן הבעיות והן: משך זמן נסיעה ארוך יותר, נקודת איסוף מרוחקת מהבית, עיכובים ואיחורים, סחיבת מזוודות ועוד. הדרך השנייה שבה ניתן להגיע לטיסה שלכם היא ברכב פרטי. הבעיה ברכב פרטי שיש צורך לשלם מאות שקלים עבור החניון בנתב"ג, כמובן גם עלות הדלק והבעיה העיקרית היא הנסיעה חזרה הביתה משדה התעופה אחרי שעות של טיסה.

כמה עולה הזמנת מונית לנתבג

מחיר הזמנת מונית לשדה התעופה משתנה בהתאם למרחק נסיעה, שעת הנסיעה, אופן ההזמנה, מספר נוסעים ומספר המזוודות. כמובן שהנסיעה הזולה ביותר היא בשעות היום, של נוסע אחד ללא מזוודות, מאחד היישובים הקרובים לשדה התעופה. מחיר נסיעה כזו תעלה כ-50 ₪. לפי תעריף הקיים במונה של כל מונית בישראל הנהג חייב להפעיל את המונה והוא מחשב גם לפי השעה ביום והיום עצמו. כך למשל נסיעה קצרה, כמו שציינו בדוגמה הקודמת יכולה לעלות כמעט כפול אם מדובר ביום חג/סוף השבוע בשעת לילה מאוחרת. לעומת זאת כשמדובר ברכב עם 3 נוסעים, 3 מזוודות ממקום מרוחק בצפון, הנסיעה יכולה לעבור בקלות את ה-1,000 ₪.

איפה מומלץ לבדוק מוניות לנתבג

אתר דרייבר זו הכתובת המומלצת ביותר כדי לקבל הצעת מחיר עבור הסעות, מוניות וכל פתרון תחבורתי בכל חלקי הארץ ולכל מטרה. פשוט היכנסו לאתר וקבלו את שירות האונליין הטוב ביותר.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…