חלוקה של זמני השהות הוא אחד הנושאים הכי חשובים ומהותיים ביותר בהכנה של הסכם הגירושין. לחלוקה של זמני השהות הרחבה ואל הלינה עצמה אצל שני ההורים יש חשיבות גדולה מאוד בזמן הבנייה של הקשר של הורה אל הילד, בגלל שהיא יוצרת את ההבדל האמיתי בין ביקור אצל מישהו, גם אם הוא אדם מוכר מאוד ואהוב, אל הבית.

קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

 

חלוקה של זמני שהות בעיקר בגילאים הצעירים, כאשר הילדים הם עדיין קצת פחות עצמאיים, ישנה חשיבות גדולה לזמן  האיכות אשר נוצר כמובן מאליו לקראת שעה השינה כמו, מקלחת, הקראה של סיפורים שונים, חיבוקים ונשיקה של לילה טוב. כמו כן גם זמן ההשכמה אשר קורית בבוקר שאחרי. השינה סוגרת להם את היום ופותחת להם יום שהוא חדש לגמרי והיא חלק מאוד חשוב ואינטגרלי אל השגרה של היום ולקשר שלכם עם הילדים.

קודם כל הילד

חשוב מאוד שהילד המדובר יגור בשני הבתים אשר יש להוריו. כמה שהילד יותר צעיר, ככה החשיבות היא גבוהה יותר לתכיפות של המפגשים יחד עם שני ההורים, בגלל זה גם אם מדובר על תינוק אשר עדיין בגיל של יניקה, ואתם בחרתם בעצם לדחות לגמרי את הלינות שלו עד לגיל של חצי שנה או שנה, רצוי מאוד שהתינוק יראה בעצם את שני ההורים שלו מדי יום בשביל ליצור התקשרות אשר מבוססת והיא בטוחה עם השניהם, התקשרות אשר חשובה במיוחד אל ההתפתחות של הילד. מתוך כך, האחריות לגבי זמני שהות חלה במלואה יחד על זוג ההורים יחד ומכל אחד מכם בנפרד, לאפשר, לעמוד בתוך הקפדנות הזאת בלוחות הזמנים, ובעיקר להבין שכל הזמן של השהות האלה זה בשביל הילד ולטובתו בלבד.

חלוקת זמני שהות עד לאישור של ההסכם

בגלל הקושי הגדול שיש בחלוקה שווה, בגלל שבזמן השבוע יש מספר אי זוגי של כמה ימים, חלוקה של זמני השהות והלינה אשר מקובלת כיום היא בעצם 8/6. שתי לינות אצל האבא ושלוש ימי לינה אצל האמא בזמן  השבוע אשר עובר, וכל סוף שבוע זה מתחלף, כאשר האיסוף הוא מן המוסד החינוכי ועד ליום למחרת, אל המוסד החינוכי. כמובן שיש המון מקרים אשר בהם הזמנים של השהות הם בעצם 7/7 ויש מקרים של זמני שהות שהם נמוכים יותר מ 8/6. כל משפחה ומה שמתאים לה. כולנו תקווה שבעתיד הבדיקה הזאת תעשה רק לפי הטובה של הילד, ללא שום הטיות מגדריות, ככה שלצד כל המקרים אשר בהם זמני השהות של 8/6 אשר בהם הילד נמצא שמונה ימים אצל האמא נראה גם, במקרים שהם מתאימים, הסדר כזה אשר בו הילד נמצא 8 ימים אצל האבא וזה לא הגיוני שאין דבר כזה, עקב מחשבה מיושנת. להתייעצות עם עורך דין בנתניה לחץ כאן.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…