כדי לגדול מעבר לתקרת הזכוכית שמרבית חברות ההפקה מגיעות אליה, יש לחשוב מחוץ לקופסא. בכדי לעשות זאת, כדאי לצאת מן הקופסה, ולקבל ייעוץ מקצועי שנועד בדיוק לשם כך. חברה חיצונית שמתמחה בייעוץ וליווי לחברות הפקה יכולה להפוך את החברה שלכם מחברה מצליחה (או בינונית..) לחברה משגשגת, בעזרת כמה מהלכים בסיסיים במחשבה קדימה, בטווח ארוך.
התהליך יכול להיות פשוט או מורכב, תלוי בשוק בו אתם פועלים, באופי השירותים שאתם מספקים, וכמובן, בכם, מי שמניע את העסק קדימה. ככל שאתם גמישים יותר, כך תוכלו לגדול יותר, וליהפך, ככל שתגדלו יותר, כך תצטרכו לגלות גמישות יותר והתאמה לסיטואציות יותר ויותר מורכבות.
איך זה קורה בפועל?
מעבר לרמה התאורטית, ישנו מסלול ייעוץ מקצועי וליווי שמותאם אישית לאופי החברה שלכם. חברות הפקה שונות פועלות באופן שונה, ובצדק. המגוון הזה הוא מה שמגדיר את הבידול, והבידול הוא מה שלרוב יגרום ללקוחות לבחור אתכם ולא את המתחרים שלכם. הדגש על התאמה אישית ועבודה אישית חיוני פה, ותזכרו אותו כשאתם מחפשים חברה שתלווה אתכם בצעדי הצמיחה שלכם.
חברה מקצועית באמת היא חברה שיודעת וזוכרת שהלקוחות שלה הם בני אדם, לא מספרים. זה חשוב בכל התחומים, אבל בעולם הפקת האירועים זה חשוב עוד יותר, שכן מדובר בעבודה ישירה לא רק עם אנשים, אלא עם עיצוב המציאות של אנשים, בכל אירוע ואירוע.
העבודה צריכה להיות שכם לשכם, ולא מתן הנחיות ודרישה לביצוען, ואת זה מקבלים רק אם הבסיס הוא הכרות עמוקה. חברה המלווה ומייעצת לחברות הפקה תדאג להכיר את הצוות, להכיר את אופי העבודה ואת המטרות שלכם, ותוכל לספק לכם שירות יעיל ואישי על סמך המידע הזה וההכרות האישית.
מה מקבלים?
מקבלים את מה שצריכים, ולרוב קצת מהכול, והרבה מכל דבר. מדובר בשירות הכולל ייעוץ מקצועי בכל עניין, ברמת החברה וברמת הפרויקט הספציפי, כולל מציאה של פתרונות יצירתיים במחשבה מחוץ לקופסא, מה שמאפשר צמיחה של הידע האישי והארגוני ויוצר ערך מוסף שמגיע עד ללקוחות שלכם, הקיימים והעתידיים.
זה ממשיך בתמיכה וליווי טכניים ברמת איתור וגיוס אנשי מקצוע כעובדים חיצוניים (עצמאים) או כעובדים שלכם, בכדי לייצר את מערך העובדים שלכם ולהרחיב את היכולת שלכם לתת מענה ללקוחות שלכם. זה לא נעצר שם, מאחורי הקלעים, אלא ממשיך הלאה לתמיכה, ליווי וייעוץ בהפקה של כל אירוע ואירוע, לבניית שם טוב ומוניטין חזק בתחום.