כידוע לכולנו, תעשיית החצובות עברה תהפוכה משמעותית יחד עם חלוף השנים האחרונות שכן, מדי שנה ושנה מוציאות החברות המובילות בתחום דגמים חדשים יותר המתלווים אל מגוון רחב של מאפיינים שונים וייחודיים, בין אם מדובר על דגמים חזקים יותר, מתוחכמים יותר וקלים יותר.

 

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

על כן, טרם הגעתכם אל מעמד הרכישה, יהיה עליכם להתייחס אל מספר פרמטרים מרכזיים, פרמטרים שיאפשרו לכם לבצע בחירה נכונה ומדויקת יותר שתענה על הצרכים שלכם. על מנת לעזור לכם טרם הגעתכם אל מעמד הרכישה, ריכזנו עבורכם חלק מכל אותם פרמטרים חשובים:

חומר הגלם

בעת בה אנו מדברים על רכישת חצובה לטלפון , הרי שמדובר על מוצר אשר עשוי בעיקר מאלומיניום וסיבי פחם וכאן למעשה, עולה השאלה - מה ההבדל בין השניים?
• אלומיניום - מדובר למעשה על מתכת קלה שאינה צוברת חלודה ובין יתר שימושיה משמשת לייצור חצובות. זאת בעוד כי מדובר על חומר גלם איכותי וחזק שבעקבות תכונותיו ויתרונותיו הרבים - ניתן לייצר מהאלומיניום צורות מיוחדות אשר משמשות לייצור הרגליים.
• סיבי פחמן - חומר גלם אשר מורכב מסיבים דקים המכילים ברובם אטומי פחמן שכן, אותם סיבים מסודרים בצורה של גבישים זעירים, צורה אשר מעניקה להם משקל נמוך לצד חוזק ברמה גבוהה במיוחד. זאת בעוד כי מדובר על תהליך ייצור יקר ביחס לשאר חומרי הגלם בשוק, אך באותה מידה מדובר על חומר גלם אשר נמצא בשימוש רב בתעשיית הרכב, החלל - וגם בתעשיית החצובות.

ראש החצובה

תחילה, יש לציין כי מדובר על חלק משמעותי מגוף החצובה ולעיתים אף יהיה יקר יותר מהחצובה עצמה ומשכך, מוטב שלא תקלו ראש בנושא:
• ראש חצובה בצורת כדור - מדובר על ראש חצובה אשר עשוי מאלומיניום ומאפשר תנועה חלקה ומקצועית לכל כיוון. במרבית המקרים יכלול שליטה מלאה או לחילופין חלקית של עוצמת החיכוך של הכדור ונעילת התנועה באופן מלא.
• ראש חצובה בתלת מימד - ראש חצובה בתלת מימד הוא למעשה ראש המתלווה אל שלושה צירים: אנכי, אופקי וסיבובי. מדובר על ראש חצובה אשר מעניק למשתמש שליטה מרבית על כל ציר צילום.
• ראש גימבל - ראש גימבל הוא למעשה ראש מייצב שתפקידו העיקרי הינו לשמש צלמים המבצעים צילומים באמצעות תנועות ידיים מהירות אשר מחייבות דיוק מקסימלי. ראש גימבל מאפשר צילום יציב וחלק ללא כל רעידות או תנודות.
לסיכום, על מנת להבטיח את הסרטון המושלם, עליכם להבטיח בחירה נכונה ומדויקת של הציוד בו אתם משתמשים למטרת צילום הסרטון שלכם, בין אם מדובר בחצובה לטלפון, רינג לייט, גוף תאורה וכיוצא בכך. בחירה כזו אשר תתאפיין בהתייחסות מעמיקה אל כלל הפרמטרים הרלוונטיים לרכישה הייעודית שלכם.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

נהיגה תחת השפעת סם- איך עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם להתמודד עם זה?

שלילה של מינימום שנתיים לרישיון הנהיגה לאחר נהיגה תחת השפעת סם יכול להיות העונש שתקבלו.…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך יעזור לנו ליווי עורך דין בתביעת נכות כללית

יציאה למסע של תביעת נכות יכולה לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במבוך, עם פיתולים וסיבובים…
קרדיט לתמונות PIXABAY

חדשנות טכנולוגית ברפואת אורתופדיה

ניתוח החלפת ירך הוא הליך כירורגי שכיח שמטרתו להקל על כאבים ולשפר את התפקוד של המפרק…
קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…