הרעיון המרכזי העומד מאחורי הטמעת סיילספורס CRM בחברות הוא למעשה לעקוב אחר כל אותם קשרים בין הלקוחות לבין בית העסק, במטרה לספק כמה שיותר נתונים אודות האינטראקציה מול הלקוחות בזמן אמת. דרכים נוספות אשר תפקידן העיקרי היה למדוד את מערכת היחסים בין הלקוח לבין העסק, ברוב המוחלט של המקרים התמקדו בחוויית השירות שעבר הלקוח לאחר סיום האינטראקציה.
יחד עם מערכת סיילספורס ניכר כי התמונה השתנתה לחלוטין שכן, בעידן המודרני, בתי העסק השונים יוכלו לקבל תמונה מלאה בזמן אמת. מערכת סיילספורס מחזיקה באפשרות לבדוק מגוון רחב של נקודות רלוונטיות לאורך חווית הלקוח תחת מערכת אחת. יחד עם כלל הנתונים הרלוונטים אותם תקבלו באמצעות שימוש נכון במערכת סיילספורס, ניכר כי תוכלו להשפיע באופן משמעותי על חווית הלקוח בזמן אמת וזוהי למעשה, אחת הסיבות העיקריות שהפכה את המערכת לאחת מהמובילות בתעשייה של היום. על מנת לעזור לכם להבין את התמונה הגדולה, ריכזנו עבורכם במאמר הבא חלק קטן משורת היתרונות הרחבה המתלווה אל הטמעת סיילספורס CRM בחברות:
• שיפור במערך שירות הלקוחות - בעת בה אתם מחזיקים בכמות נתונים גדולה יותר אודות הלקוח שלכם, הדברים העיקריים אותם הוא מחפש ומהן הבעיות השונות בהן הוא נתקל, ניתן לומר באופן חד משמעי כי תוכלו להציע לו שירות ממוקד יותר ואיכותי יותר. זאת בעוד כי מערכת קשרי הלקוחות של סיילספורס כוללת בתוכה מערכת לניהול ישיר של שירות הלקוחות לצד התממשקויות למגוון מערכות כאלו ואחרות. במידה ותכירו את קהל היעד שלכם בצורה טובה יותר - תוכלו להפוך גם אותם וגם אתכם למרוצים יותר.
• אוטומציה של דו"חות ומסמכים - במידה ובימים עברו על כל לקוח היה למלא טופס שביעות רצון, הרי שבעידן המודרני בו אנו חיים, באמצעות מערכת סיילספורס תוכלו לבצע שימוש בכלי אוטומציה שבין תחומי אחריותכם תוכלו לפגוש במילוי טפסים אוטומטי לצד ליווי תהליך הרכישה והשירות מול הלקוח במינימום מאמצים. זאת בעוד כי המערכת אף מקלה על העומס הנובע בעקבות עבודת הארגון בגלל שישנה אפשרות להוציא דרכה דו"חות אוטומטיים, פעולה אשר תקל בצורה משמעותית על העומס המצטבר בעקבות פעילות הארגון שלכם.
• ניתוח מידע ונתונים בארגון - באמצעות מערכת סיילספורס תוכלו לנתח תהליכים שלמים כדוגמת אחוזי המרה כלליים, אחוז לקוחות אשר תואם להגדלת סל המוצרים וכיוצא בכך, על מנת לייעל את תפוקת הארגון שלכם.