אחת הדרכים האפקטיביות ליצירת סביבת עבודה נטולת רעשים היא באמצעות שימוש במערך מחיצות ניידות שמעוצבות לפי גודל, מידות ועיצוב החלל הקיים. בימינו, אחד המשאבים היקרים הינו השטח, בפרט כשמדובר באזור של עיר מרכזית, בין אם מדובר בחלל הבית או בין אם מדובר בחלל של משרד, מפעל או אולם אירועים, כל מטר רבוע הוא אקוטי ונחשב למשאב שדורש התייחסות רצינית, ולכן תהייה משמעות רבה לכל אלמנט בעל יכולות ניצול החלל. אז השאלה המתבקשת היא כיצד נצליח לייצר חלוקה יעילה יחד עם יכולת בידוד מקסימלית שמאפשרת סביבת מחייה דינאמית, נוחה ואינטימית? במאמר זה נרחיב אודות המענה המהפכני - מחיצות ניידות אקוסטיות שמגיעות במגוון גדלים וסגנונות עיצוב ומותאמות עבור כל מטרה.

קרדיט לתמונה: רז רוגבסקי
קרדיט לתמונה: רז רוגבסקי

 

מענה מודולרי חדשני

מחיצות ניידות שהן גם אקוסטיות הינן מענה מושלם שמתכתב בדיוק עם הצרכים של ימינו ואותן ניתן להציב בחללים רבים עבור מטרות שונות. חלוקה יעילה באמצעות אותן מחיצות ניידות תספק מענה אידיאלי במצבים בהם קיים צורך במתחם אינטימי ושקט שמצריך תנאים ספציפיים בהם ניתן ליצור פעילות שונה בתכלית מהפעילות השגרתית שמתקיימת במקביל בחלל הסמוך.

מחיצות חדשניות מיוצרות מחומרי גלם מבודדים ובגימור שתואם את הסביבה והן יכולות להגיע בהתאמה אישית לפי מידה, צורה, גודל או סגנון. בכוחן להעניק בענפים רבים במשק, סביבת עבודה דינאמית שמנצלת בתבונה את המרחב לצד רוח שיתופית עסקית ובריאה.

מחיצות אקוסטיות מייצרות הפרדה ויזואלית ואקוסטית באיכויות של קיר בטון שחוצה את החלל. הן מיועדות לחצות מתחמים כמו משרדים, כיתות במתחם בית ספר, מרכזי קונגרסים, חדרי ישיבות, אולפנים ולמעשה כל מקום שדורש חיץ ומרחב משני. כל המחיצות מיוצרות מחומרי גלם איכותיים כשהיתרון הגדול שלהן נעוץ בעובדה שניתן להציב אותן בכל רגע נתון ובתום השימוש אפשר לקפל ולאחסן אותן בצורה הפשוטה ביותר עד לשימוש הבא.

חיץ מעוצב ומקצועי

אדריכלים ומעצבי פנים שנחשפו לאותן מחיצות כבר החלו לשלב אותן בתוכניות הבנייה והעיצוב כשהם מתאימים אותן לכל הקונספט העיצובי של המקום. אנשי מקצוע רבים בעולם הבנייה מתכננים את החלל כשהם לוקחים בחשבון את היתרון של חלוקה מיטבית על ידי אותן מחיצות ניידות שמספקות אזורים אינטימיים ואישיים עם כל התנאים האיכותיים הנדרשים לעבודה ולרמת ריכוז גבוהה, במידת הצורך.

יכולות העיצוב הרבות שלהן מסייעות בכך שהן יכולות להתאים לכל מקום מאחר והן נטעמות בצורה הומוגנית בסביבה שלהן. אפשר להציב אותן בתוך משרד גדול, באולם אירועים, בקליניקות, בתי כנסת וכד'. המחיצה תגיע בהתאם לעיצוב הקיים – בגוונים, טקסטורה ובגימור, ותראה חלק אינטגרלי מהסביבה שלה כשהיא למעשה ניתנת להסרה מהירה. נציין שמחיצות אלה מתאימות גם למטרות בטיחות, על ידי הצבתן ניתן למנוע חדירה למקומות מסוימים.

יתרון ניידות לניצול דינמי של החלל

כאמור אחד היתרונות הבולטים של אותה מחיצה הוא העובדה שמדובר באלמנט שקל להזיז אותו ממקום למקום. זה מה שלמעשה יבדיל אותו מכל חיץ אחר (גבס, זכוכית או בטון). הדינמיות מאפשרת ניצול מיטבי ואפקטיבי בכל רגע נתון. הן קלות משקל ולא מאלצות סיוע בפריסה או בקיפול שלהן.

לצורך הדגמה, נציב אותה במסגרת אירוע בתוך חלל בו מתקיים אירוע חתונה, כל מה שנצטרך לעשות זה לפתוח אותה לרווחה וכך למעשה נחצה את המרחב ונאפשר לשני אירועים להתרחש במקביל. דוגמא נוספת תהייה במסגרת יריד תערוכות בו נרצה ליצור מתחמים אינטימיים עבור שיחות אישיות עם לקוחות פוטנציאלים, כשבתום התערוכה ניתן לקפל אותן ולהניחן בצד עד לשימוש הבא.

על מה רצוי להקפיד?

כשרוכשים מחיצה ניידת מוטב להקפיד על כמה וכמה דברים – לוודא שהיא ניתנת לשליפה מהירה וניתן לקפל אותה בנוחות ובקלות. רצוי לבדוק שהמנגנון פתיחה פשוט וקל ומיוצר מחומרי גלם איכותיים שיכולים להבטיח לה אורך חיים. בנוסף, יש להקפיד גם על הסגנון העיצובי של המחיצה ולדאוג כי הסגנון יהיה זהה לעיצוב של החלל בו היא תוצב. דבר נוסף בעל חשיבות הוא נושא הגודל והמידות המדויקות של המחיצה, זאת על מנת שלא ייווצר רווח בין המחיצה לתקרה או בין הקיר התומך.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…