ייתכן כי גם אתם מצאתם את עצמכם לא פעם במצב בו קיבלתם שיחה מהפקידה בבנק, שיחה אשר תפקידה העיקרי הינה להסביר לכם כי החשבון שלכם בבנק הגיע למצב בו תקרת האשראי נגמרה ומשכך, אין לכם יותר מדי אפשרויות כשזה נוגע לעניין ההלוואות. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי ייתכן והבנק האחראי עליכם בחר להטיל על החשבון שלכם הגבלות כאלו ואחרות כדוגמת עיקול על חשבון הבנק או לחילופין איסור על עסקאות במסגרת הוראת קבע. כמו כן, בעת בה החובות שלכם מוצאים את עצמם מתרחבים מעת לעת, הרי שההמלצה המרכזית תהיה לבצע הסדר חוב - פיתרון אשר מעניק לכם את האפשרות להחזיר את החוב המדובר בקצב האידיאלי עבורכם, בליווי פיקוח של הוצאה לפועל.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

ההבדל הישיר בין חברה לאדם פרטי

בעת בה אנו מדברים על הסדר חוב, בדומה למגוון תחומים אחרים, הרי שקיים הבדל משמעותי במעמד המשפטי בין אנשים פרטיים לארגונים וחברות. כדוגמא, יש לציין כי בשני המקרים, גם כאשר מדובר על אנשים פרטיים וגם כאשר מדובר על חברות, הרי שעל מנת לטפל בחובות בצורה אחראית ניתן להסתייע בהליך הסדר חוב בתור כלי שימושי, הליך שתפקידו העיקרי למנוע את עצמכם ממצב של עיקולים והפתעות לא נעימות מטעם ההוצאה לפועל. זאת בעוד כי ההבדל המשמעותי ביותר בין השתיים הוא העובדה כי בקרב הארגונים השונים הבעלים מוגנים מפני עיקול הנכסים ובעקבות כך, הצורך בהסדר החוב אינו דחוף במיוחד כפי שהוא נמצא בקרב אנשים פרטיים. יתרה מכך, אפשר לומר כי ההמלצה המרכזית בקרב אנשים פרטיים תגיע להסדר חוב בהקדם האפשרי. על כן, חשוב לציין כי תוכלו לעשות זאת בצורה הזריזה ביותר באמצעות שירותיו של עורך דין אמין ומנוסה העוסק בכל הסובב סביב דיני הוצאה לפועל.

הסדרת חוב אל מול הבנק

כפי שכבר ציינו קודם, הליך הסדר חוב הוא הליך אשר מהווה הסכם פשרה אל מול הבנק. ככלל, מדובר על הליך בו הבנק האחראי מעניק לכם את האפשרות לשלם את החוב שלכם באמצעות פריסה רחבה יותר של תשלומים משנקבע מראש בזמן ההלוואה, בעקבות חוסר ברירות. בחלק לא קטן מהמקרים, החוב הסופי עשוי להפוך לגבוהה יותר וכן, ניתן לקבל תשלום מופחת וזאת בעקבות העובדה כי הריביות שמתגברות יחד עם חלוף השנים רק יעשו חיים קשים בקרב החייבים השונים ויותר מזה - לא יסייעו לו בסיום החוב, אשר מהווה את המטרה העיקרית בהליך הסדר חוב. יחד עם האמור, חשוב לשים לב כי בעת בה מדובר על חוב גדול מדי לבנק, הרי שהחייב עשוי למצוא את עצמו במצב בו הוא עומד בפני חובה לפירעון מידי, דבר אשר מתלווה אל סנקציות משפטיות סבוכות במיוחד.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

נהיגה תחת השפעת סם- איך עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם להתמודד עם זה?

שלילה של מינימום שנתיים לרישיון הנהיגה לאחר נהיגה תחת השפעת סם יכול להיות העונש שתקבלו.…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך יעזור לנו ליווי עורך דין בתביעת נכות כללית

יציאה למסע של תביעת נכות יכולה לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במבוך, עם פיתולים וסיבובים…
קרדיט לתמונות PIXABAY

חדשנות טכנולוגית ברפואת אורתופדיה

ניתוח החלפת ירך הוא הליך כירורגי שכיח שמטרתו להקל על כאבים ולשפר את התפקוד של המפרק…
קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…