מה הדבר הראשון שיהיה עליכם לעשות לפני לקיחת המשכנתא? עוד לפני שתפנו לבנקים יהיה עליכם להבין איזה הצעה תהיה הנכונה בשבילכם. על פניו תרצו לקחת את המשכנתא מהבנק שלכם, אך יכול להיות כי בו תקבלו הצעה פחות שווה. כדי שתוכלו להיות רגועים יהיה עליכם לקבל ייעוץ מקצועי על ידי איש מקצוע מנוסה. אך מי באמת מוסמך לתת ייעוץ משכנתא שניתן להתבסס עליו? זוהי שאלה שהמון אנשים ישאלו את עצמם לפני הייעוץ. הרי לא תרצו להגיע למצב שבו אתם סומכים על ייעוץ שלא מגיע מאיש מקצוע מתאים.

קרדיט לתמונה: depositphotos
קרדיט לתמונה: depositphotos

 

למה כדאי לקבל ייעוץ משכנתא?

ייעוץ משכנתא חיוני כדי שתוכלו ללמוד מה כל הצעה מביאה איתה. בעת לקיחת משכנתא תוכלו לקבל עשרות רבות של הצעות מכל מיני גופים שונים. אם בעבר רק הבנקים היו יכולים לתת משכנתא, כיום גופים חוץ בנקאיים יכולים לתת אותה. הייעוץ יאפשר לכם ללמוד כי אתם עושים את הצעד הנכון מבחינתכם האישית. אחרי הייעוץ יהיה קל לבחור בהצעה שלדעתכם תביא אתכם למצב שבו תגשימו את חלומכם. תוכלו לקנות דירה או כל סוג אחר של נכס מבלי להסתבך עם הוצאות מופרזות.

שוק ייעוץ המשכנתאות פרוץ

אז למה שלא תחפשו בפשטות אחר יועץ משכנתאות? כי היום אין גוף ספציפי שמכשיר את היועצים ואת היועצות של העתיד. מה שאומר שיש כאלה שמציגים את עצמם בתור יועצי משכנתאות ללא כל הסמכה מתאימה. אף אחד לא מחייב אותם לעמוד במבחנים או להציג תעודות שמוכיחות את הידע שלהם. אתם מהצד שלכם לא תרצו לפנות לאנשי מקצוע שיתקשו לספק את הסחורה הלכה למעשה. לכן עליכם להכיר את המציאות בדיוק כמו שאי מבלי שאף אחד ינסה לייפות אותה.

איך יודעים לאיזה יועץ לפנות?

זוהי שאלת מיליון הדולר שהמון אנשים ישאלו אותה לפני שהם יקבלו ייעוץ משכנתא. יועץ משכנתאות טוב הוא יועץ שיש לו כמות גדולה של המלצות מרוצות. כלומר אל תהיו הראשונים שנותנים את אמונכם ביועץ משכנתאות שמבטיח הרים וגבעות. תזכרו כי הבטחות שנזרקות לחלל האוויר יכולות להיות בין היתר ריקות מתוכן. בנוסף תשבו עם היועץ לשיחת היכרות בה תשאלו אותו כל מיני שאלות קשות. המטרה היא שתקבלו תשובות על השאלות הללו בצורה שתהיה משביעת רצון.

האם חובה לפנות ליועצי משכנתאות?

אף אחד לא יחייב אתכם לחפש יועץ משכנתאות טרם לקיחת משכנתא. עם זאת מדובר על האינטרס שלכם לקבל ייעוץ מקצועי לפני שתעשו צעד שהולך לשנות את חייכם מקצה לקצה. מה שאנו מציעים לכם זה לא לוותר על העניין הזה שיכול להפוך את הקערה על פיה. ישנו הבדל מהותי מבחינת לקיחת משכנתא בלי ייעוץ או לקיחת משכנתא עם ייעוץ. מוטב כי לא תכניסו את עצמכם לבור שלא תדעו איך תוכלו לצאת ממנו.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

נהיגה תחת השפעת סם- איך עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם להתמודד עם זה?

שלילה של מינימום שנתיים לרישיון הנהיגה לאחר נהיגה תחת השפעת סם יכול להיות העונש שתקבלו.…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך יעזור לנו ליווי עורך דין בתביעת נכות כללית

יציאה למסע של תביעת נכות יכולה לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במבוך, עם פיתולים וסיבובים…
קרדיט לתמונות PIXABAY

חדשנות טכנולוגית ברפואת אורתופדיה

ניתוח החלפת ירך הוא הליך כירורגי שכיח שמטרתו להקל על כאבים ולשפר את התפקוד של המפרק…
קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…