כולם יודעים שהעיר היקרה בארץ מבחינת נדל"ן היא ללא ספק העיר תל אביב. העובדה שאין בה שטחים חדשים לבנייה והביקוש הגבוה לנדל"ן, מעלים את מחירי הדירות לגבהים שלא היו מוכרים במחוזותינו בעבר. נשאלת השאלה, האם כיום ניתן למצוא השקעות בתל אביב במחיר טוב? למרבה הפלא התשובה היא ללא ספק כן!

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

איפה בונים נדל"ן חדש בתל אביב?

מי שחושב על נדל"ן חדש בתל אביב, לרוב יחשוב על פרויקטים יוקרתיים של גורדי שחקים בפאתי העיר תל אביב, אך רבים לא מודעים לפרויקטים נוספים אשר נבנים בתוך העיר ואפילו במרכזה! ואיך זה יתכן? פרויקטים חדשים בתל אביב באזורים היותר ותיקים שלה, נבנים כיום כחלק מתכנית המתאר להתחדשות עירונית.

התחדשות עירונית בעיר תל אביב

עיר צפופה כמו תל אביב מציעה כיום המון מבנים ישנים עם מספר דירות מועט אשר אינן עומדות בתקן המבנים הישראלי ועשויות להיות במצב של קריסה וסיכון עבור הדיירים והעוברים ושבים. על מנת להתמודד עם מצב זה, קיימים כיום פרויקטים כמו פינוי בינוי ותמ"א 38 אשר מאפשרים להרוס בניין ישן ולהקים במקומו בניין חדש עם יותר דירות.

בדרך זו, ניתן כיום למצוא מגוןן פרויקטים מצוינים במרכז העיר במחירים טובים יותר, אשר הופכים מיד לאחר הקנייה להשקעה מניבה ואיכותית.

מה מאפיין דירות בפרויקטים אלו?

היופי והייחודיות של מבנים חדשים אשר נבנים במרכז תל אביב, הוא השמירה על הצביון של השכונות. הבנייה לגובה אינה מאופיינת בגורדי שחקים, אלא בבניית בוטיק איכותית, המתחשבת בסביבה ומכילה כמות דיירים מוגבלת. מי שרוכש דירה בפרויקטים אלו למגורים, רוכש דירה עם איכות חיים גבוהה מאוד. כל חומרי הגלם בפרויקטים אלו נבחרים בקפידה והקבלנים והיזמים כפופים להיתרים קפדניים מטעם עיריית תל אביב. בפרויקטים אלו אתם יכולים להיות בטוחים באיכות.

קרבה לים ולאזורי קניות

פרויקטים רבים כחלק מההתחדשות העירונית בתל אביב, קיימים באזור הקרוב לרצועת החוף והדיירים שיגורו בדירות אלו, ימצאו בדרך כלל במרחק הליכה סביר מאזור זה. כמו כן, מדובר באזורים שוקקים בחיים, קרובים לשווקים, חנויות, בתי קפה ואזורי הסעדה. אין ספק שמדובר בפנינות מגורים מאוד ייחודיות ושונות בנוף הישראלי הכולל בניין גבוה עם המון דיירים.

לסיכום, יש פרויקטים חדשים בעיר תל אביב ובמיוחד במרכזה. עליכם לחפש פרויקטים של פינוי בינוי ותמ"א 38 ולמצוא את הזדמנויות הנדל"ן האיכותיות והמיוחדות של העיר.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…