אורח חיים בריא הוא מונח המתייחס למספר מרכיבים, ביניהם התזונה שלנו, ההרגלים ואורחות החיים, הפעילות הספורטיבית, רמות המתח או הרגיעה בחיינו, ועוד. על כן, שמירה על אורח חיים בריא אינה מתחילה ונגמרת בתזונה, אך היא בהחלט מהווה יסוד ועוגן לבריאות הפיזית, למצב הרוח ולתפקוד בחיי היומיום.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

דיאטת הרבלייף, הזוכה לפופולאריות גבוהה והערכה מזה שנים רבות, היא דוגמא לגישה המתייחסות לאורח חיים בריא בצורה שלמה. כלומר, גם דרך תזונה בריאה שבה הגוף מקבל את כלל החלבונים והמיקרונוטריאנטים החיוניים לו, גם שינוי הרגלים לכיוון הטוב והבריא, גם פעילות גופנית וגם תמיכה מקצועית. הבסיס הוא דיאטת שייקים המהווים תחליף טעים ונגיש לארוחות, ולכך מצטרפים מרכיבים רבים כמתואר לעיל, ביחד עם מגוון תוספי תזונה מזינים ובריאים מבית הרבלייף. לפניכם מספר דוגמאות לתוספים כאלו:

משקה נמס צמחי – מדובר במשקה בטעמים עם תה ירוק וקפאין, מצוין להתעוררות בבוקר ולערנות בשעות היום, עם נוגדי חמצון, ויטמין E העוזר להפחתת סוכר בדם, לחץ דם וכולסטרול, ובנוסף המשקה תורם לחילוף החומרים ולפעילות קוגניטיבית.אבקת משקה שיבולת שועל – מדובר באבקת משקה עדינה בטעם תפוח המגדילה את הצריכה היומית של סיבי תזונה. היא מורכבת מסיסים לא מסיסים המסייעים למערכת העיכול ולספיגת מרכיבים, וסיבים מסיסים המסייעים לאיזון רמות הכולסטרול והגלוקוז בדם. כמו כן, האבקה מכילה חומצת אמינו קרניטין המסייעת להפחית במשקל תוך הפקה של אנרגיה משומנים.חטיף חלבון – זהו חטיף מצוין למתאמנים שרוצים משהו מתוק ואיכותי, התורם לאנרגיה, תומך באימונים ואינו פוגע בבריאות. החטיף מכיל 10 גרם חלבון התורמים לבנייה של מסת שריר, 140 קלוריות ו- 16 גרם פחמימות, בנוסף לויטמינים מקבוצת B. הוא מספק אנרגיה לגוף לאימונים ועוזר לשחרור של אנרגיה מפחמימות ושומנים, להבדיל מחלבונים. פורמולה 1 אקספרס – מדובר באבקת שייק המכילה 32% מהתצרוכת המומלצת של סיבי תזונה ליום, עשירה בחלבון סויה, ויטמינים ומינרלים. היא כוללת 21 ויטמינים ומינרלים ו- 13 גרם חלבון, ותורמת לשמירה על המשקל לאחר הפחתתו על ידי החלפת ארוחה אחת ביום.

אלו היו כמה דוגמאות עבור תוספי תזונה של חברת הרבלייף, התורמים לשמירה על אורח חיים בריא ומאוזן. חלקם של התוספים מרכיבים את הערכה הבסיסית של החברה לירידה במשקל, וחלקם נלווים וניתן להזמינם על פי צורך.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

נהיגה תחת השפעת סם- איך עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם להתמודד עם זה?

שלילה של מינימום שנתיים לרישיון הנהיגה לאחר נהיגה תחת השפעת סם יכול להיות העונש שתקבלו.…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך יעזור לנו ליווי עורך דין בתביעת נכות כללית

יציאה למסע של תביעת נכות יכולה לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במבוך, עם פיתולים וסיבובים…
קרדיט לתמונות PIXABAY

חדשנות טכנולוגית ברפואת אורתופדיה

ניתוח החלפת ירך הוא הליך כירורגי שכיח שמטרתו להקל על כאבים ולשפר את התפקוד של המפרק…
קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…