חרק או שניים שלפתע נגלים אלינו לנגד עינינו זהו עניין אחד, אך כאשר מדובר בשצף קצף של חרקים או מזיקים אחרים, הרי שזוהי העת כבר לשקול את הזעקתו של מדביר מקצועי אשר יבחן את פני הדברים. הצוות המקצועי של צ'יק צ'ק ג'וק לא ממהר להאיץ בכם לקחת את שירותיו של מדביר מוסמך ומאפשר לכם לערוך הדברה עצמית באמצעות חומרי הדברה המיוצרים באופן אישי עם פתרון בלעדי.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

להדביר כמו מקצוענים

תחום ההדברות מצריך רישיון מקצועי הניתן מטעם המשרד להגנה על הסביבה, וזאת לאור השימוש ברעלים בעלי כימיקלים עוצמתיים. מרבית ההדברות הללו מצריכות מן הדיירים והדיירות להתפנות מן הדירה למשך מספר שעות בלתי מבוטל, וזאת לאור הסכנה הטמונה ברעלים השונים. לעומתם, ישנו ענף שלם שנקרא הדברה ירוקה, ובמסגרתו ניתן לבצע הדברות על-ידי חומרים ידידותיים לסביבה ובעלי רעילות נמוכה שאינם מסכנים בני אדם או חיות. בצ'יק צ'ק ג'וק https://www.chikchakjuk.co.il/ תוכלו למצוא חומרי הדברה להדברה עצמית שיאפשרו לכם להדביר ולהיפטר מן המזיקים ללא כל היעזרות באיש מקצוע ומבלי שתצטרכו לפנות את הבית ולו לשעה אחת בודדה.

איך זה עובד?

באתר ניתן למצוא שורה של תרסיסים להדברה עצמית המבוססים על חומרי הדברה ירוקים. משמעות הדבר היא כי חומרי ההדברה אינם מסוכנים לבני אדם, ואינם מהווים כל גורם אשר יכול לעורר רגישות אצל הנוכחים והנוכחות שבבית. החומרים פועלים על שורה של מזיקים וחרקים כגון נמלים, זוחלים וג'וקים על סוגיהם השונים. לצד התרסיסים רשומות הוראות מפורשות כיצד יש להשתמש בהם, ובצ'יק צ'ק ג'וק מציינים בנוסף, כי ניתן לפנות אליהם בכל שאלה בזמן אמת, ולקבל הנחיות בדבר השימוש בחומרי ההדברה המשווקים על-ידיהם.

כמה דברים שכדאי לדעת על חומרי ההדברה העצמית

החומרים כאמור מיועדים לשימוש עצמי, והם פוטרים אתכם הן מלשלם הון תועפות למדביר והן מלהיעדר מן הבית למשך שעות ארוכות. לא תצטרכו להמתין למדביר שיגיע, ותוכלו לעשות את הכל בעצמכם. המוצרים של צ'יק צ'ק ג'וק מיוצרים באופן בלעדי עבור החברה. מדובר בחברה וותיקה המספקת שירותי הדברה למעלה מ-40 שנים. עוד מצוין באתר החברה כי חומר ההדברה הירוקה הינו מאושר לשימוש ע"י משרד הבריאות, וכך הוא איננו מסוכן, זאת בכפוף לשימוש נכון ובהתאם להוראות. החומרים מספקים יעילות מרבית למשך זמן רב ומרחיקים את מזיקים.

כיצד נדע אם ניתן להדביר לבד או באמצעות מדביר?

לעתים ישנם מצבים מאתגרים ובהם מדובר בעשרות רבות של חרקים הצובאים על הבית או שנוכחים בחדר המדרגות. לעתים, נדרשת עבודה מקצועית של מדביר אשר לא רק ישתמש בחומרי הדברה, אלא גם יאתר את המקומות המדויקים שמהם מגיעים החרקים. טיפול בשורש הבעיה, הוא זה שימגר אותה. אם אינכם בטוחים ורוצים לוודא את הנושא אל מול מדביר מוסמך, בצ'יק צ'ק ג'וק ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה, וניתן להיוועץ עם איש מקצוע באופן מידי וללא דיחוי.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

קרטונים למעבר דירה וחשיבותם

א. הגדרה של קרטונים למעבר דירה קרטונים להובלה, הידועים גם כקופסאות הובלה, הם קופסאות…
קרדיט תמונה FREEPIK

ערעור על החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ונהיגה בשכרות פעם שניה

האם המסע שלך להשבת זכויות הדרך שלך נתקל במחסום נוסף עם החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים…
קרדיט תמונה FREEPIK

נהיגה תחת השפעת סם- איך עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם להתמודד עם זה?

שלילה של מינימום שנתיים לרישיון הנהיגה לאחר נהיגה תחת השפעת סם יכול להיות העונש שתקבלו.…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך יעזור לנו ליווי עורך דין בתביעת נכות כללית

יציאה למסע של תביעת נכות יכולה לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במבוך, עם פיתולים וסיבובים…
קרדיט לתמונות PIXABAY

חדשנות טכנולוגית ברפואת אורתופדיה

ניתוח החלפת ירך הוא הליך כירורגי שכיח שמטרתו להקל על כאבים ולשפר את התפקוד של המפרק…
קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…