אם הגעתם לכאן קבלתם כבר את ההחלטה הנכונה לגשת אל מטפל בדיקור סיני. רפואה סינית עם דגש על טיפולי דיקור סיני מהווה שיטת טיפול טבעית, יעילה ונטולת תופעות לוואי. עם מטפל בדיקור סיני שמבצע את הטיפול נכון לא תרגישו כל כאב והשיפור יגיע במהרה. הצלחת הטיפול מותנית בבחירה נכונה של מטפל עם התמחות מתאימה, זמינות וגישה שמתאימה לכם (כימיה עם המטפל חיונית). על כן, אנחנו נסביר כאן איך בוחרים מטפל בדיקור סיני שיודע איך לטפל בהצלחה בבעיה שלכם. על המטפל להיות מוסמך, מנוסה וזמין לקבלת מטופלים חדשים.

המלצה על מטפל בדיקור סיני

חיפוש המלצות על מטפל בדיקור סיני דומה מאוד להליך איתור רופא מומחה. עלינו לוודא שההמלצות ניתנות מגורם שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות. טיפולי דיקור סיני הפכו בשנים האחרונות נפוצים מאוד, אם תשאלו את הסובבים אתכם תצליחו למצוא בקלות מספר חברים, בני משפחה ועמיתים לעבודה/ללימודים שעברו טיפולי דיקור סיני בשנה האחרונה. על הגורם שנותן לכם את ההמלצה להיות נטול אינטרסים. תהיו אתם חכמים ותבדקו היטב את ההמלצות, תשאלו שאלות ותוודאו שזהו אכן מטפל בדיקור סיני שמתאים למקרה שלכם.

איזו הכשרה יש למטפל?

מטפלים בדיקור סיני שפועלים בארץ לומדים בארץ ובחו"ל. כדאי לבחור מטפל בדיקור סיני שלמד לפחות 4 שנים במכללה מוכרת. למטפלים רבים יש תחומי התמחות נוספים ברפואה סינית או רפואה אלטרנטיבית. אל תתביישו לשאול את המטפל אודות ההכשרה שלו. חפשו את תעודות סיום הלימודים באתר או על הקיר בקליניקה.

התרשמות אישית ותחושת בטן

שיחת טלפון אחת תעורר בכם את האינטואיציה ותגלה לכם האם זהו מטפל בדיקור סיני שתרצו לפגוש. במהלך השיחה כדאי לבחון את התקשורת ההדדית ואת המסירות של המטפל למטופלים שלו. נסו להפעיל את האינטואיציה וקבלו החלטה בהתאם. הטיפול יהיה הרבה יותר מוצלח כאשר אתם תצליחו להרגיש בנוח, לחלוק מידע רפואי אישי, תשתפו פעולה ובעיקר, תהיו רגועים.

ניסיון של מטפל בדיקור סיני

אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת מטפל בדיקור סיני הוא ניסיון רלוונטי. למטפלים בדיקור סיני יש תחומי התמחות ואתם מתבקשים לברר האם אותו מטפל שקבלתם עליו המלצות רבות אכן מסוגל לסייע לכם. כדאי תמיד לתת עדיפות למטפלים שדיקור סיני הוא העיסוק המרכזי שלהם. אל תתביישו לשאול את המטפל באופן מפורש האם הוא טיפול בהצלחה לאחרונה במקרים דומים לזה שלכם. במידת האפשר נמליץ לשוחח עם מטופלים או לבחון המלצות וסיפורי הצלחה אונליין.

כלים
מטפל בדיקור סיני
מטפל בדיקור סיני