עורך דין תעבורה הוא אדם שהוכשר במיוחד לייצג את האינטרסים של אנשים שהואשמו בעבירות תעבורה. ישנם סוגים רבים של הפרות שעורכי דין אלו מתמודדים איתן. עורכי דין מסוימים עשויים לטפל רק בסוגים ספציפיים של הפרות, כמו עבירות מהירות או פסילת רישיון בגין נהיגה בשכרות. אחרים עשויים להתמחות בהגנה על לקוחות באישומים חמורים יותר כמו נהיגה תחת השפעה ותאונות פגע וברח.

כלים
קרדיט : Depositphotos
קרדיט : Depositphotos

מהם העונשים על עבירות תנועה?

העונשים על עבירות תנועה משתנים ממדינה למדינה ותלויים בהפרה. העונשים על עבירות תנועה ישתנו בהתאם לחומרת העבירה. עבירות קלות, כמו מהירות מופרזת או ריצה באור אדום, בדרך כלל אינן צפויות לעונש מאסר. עבירות חמורות יותר, כמו נהיגה תחת השפעה או סירוב להגשת בדיקת פיכחון, עשויות לגרור עונשים חמורים לרבות מאסר וקנסות. העונשים על עבירות תנועה תלויים בחומרת העבירה.

הפרות קלות, כמו מהירות מופרזת או הפעלת אור אדום, בדרך כלל אינן עונשן מאסר. עבירות חמורות, כמו נהיגה תחת השפעה או סירוב להגיש בדיקת פיכחון עשויות לגרור עונשים חמורים לרבות מאסר וקנסות. מכאן, חשוב ביותר לשכור את השירות של עוד תעבורה מומלץ על מנת למנוע את הנזקים העתידיים. עורך דין מקצועי ידע כיצד לסייע לכם בהתאם לניסיון שלו.

מהם הסוגים הנפוצים של עבירות תנועה?

הסוגים הנפוצים ביותר של עבירות תנועה הם מהירות מופרזת, אי שימוש באיתות וריצה באור אדום.

איתות לא רק אומר לנהגים באיזה כיוון אתה מתכנן לקחת. זה גם אומר לנהגים אחרים שיש לך כוונה להחליף נתיב, או לבצע פניית פרסה. במדינות רבות יש חוקים המחייבים שימוש באיתות במכונית בעת החלפת נתיב או פנייה שמאלה או ימינה בצומת. השימוש בפנסים נדרש גם על פי חוק במדינות מסוימות.

מה התפקיד של עורך דין תאונות עבודה?

עורך דין תאונות עבודה הוא עורך דין המתמחה בסיוע לעובדים שנפגעו בעבודה.

עורך דין תאונות עבודה יכול לעזור בכל דבר שנגרם על ידי בעל עסק. כמה דוגמאות לדברים האלה הם הטרדה במקום העבודה, תנאי עבודה לא בטוחים ושכר לא הוגן. עורך דין תאונות עבודה יכול לסייע גם בקבלת פיצויים לעובדים על פציעתם או על טיפול בהפסדי שכר.

עורך דין תאונות עבודה הוא כל סוג של עורך דין העוסק בהיבטים המשפטיים של תאונות באתר עבודה. זה כולל הן מקרי פציעה והן מקרי מוות הקשורים למקום העבודה. עורכי הדין מסוגלים לעזור לאנשים לקבל פשרה על הפציעה או המוות. ניתן למצוא עורכי דין לתאונות עבודה גם בחברות ביטוח מסוימות. הם עובדים מסביב לשעון על מנת לספק כל סוג של עזרה משפטית הקשורה לתאונה באתר עבודה.

אנשי המקצוע עברו לימודים פורמליים ועברו בחינות ממלכתיות על מנת לעסוק כעורך דין בתחום הספציפי הזה של המשפט.