לא אחת קורה שאנחנו מוצאים את עצמנו בסיטואציה שבה עלינו לשכור את שירותיו של עורך דין תעבורה בשל מצבים בתחום הנהיגה ומשרד הרישוי. זה לא משנה אם מדובר בנו, או ביקרים לנו. אבל כאשר אנחנו נתקלים בסיטואציה הזאת כדאי שפשוט נדע למי לפנות. ולכן, חשוב שיהיה לנו תמיד מספר טלפון של עורך דין איכותי שנוכל לפנות אליו על מנת לעבור את התקופה הזאת.

כלים

עורך דין תעבורה – חשוב שתדעו

כדי שנוכל באמת להבין למה עורך דין תעבורה חשוב לנו כדאי שנדע במה הוא עוסק, וכיצד תפקידו משפיע על מערכת המשפט.

תפקידו של עורך דין תעבורה הוא כשמו כן הוא, לעסוק בכל מה ששייך אל נושא התעבורה מול בתי המשפט. מן הסתם הוא גם משמש בתור אוזן קשבת ללקוחות, מרגיע אותם ומלווה אותם באופן מקצועי. אך היתרון הגדול, הוא כמובן הידע והנסיון מול בית המשפט.

עורך דין איכותי ומקצועי יבדוק היטב מה קרה לפני שיגש לעבודה וזאת על מנת לא רק להעניק אוזן קשבת, אלא כדי לבחון את המקרה בצורה יסודית.

בדרך כלל פניה אל עורך דין תעבורה נעשית על מנת להמיר קנס באזהרה, או ביטול כתב אישום ומניעת שלילה בשל נהיגה תחת השפעת אלכוהול או לאחר בדיקת סמים שהעידו על עבירת תעבורה.

ולכן, כשאתם פונים אל עורך דין בתחום זה, מומלץ שתוודאו מראש:

  • וודאו כי עורך הדין מוסך באופן רשמי לטפל ולעסוק בתחום התעבורה והוא בעל הנסיון המקצועי הרלוונטי.
  • אם נעצרתם לאחר בדיקת סמים או בשל נהיגה בשכרות וזומנתם לבדיקת כשירות,
  • וודאו כי עורך הדין ששכרתם אכן מכיר את המכון הרפואי לבטיחות בדרכים היטב ויודע כיצד להתנהל מולו. וודאו מהו שכר הטרחה שעורך הדין שלכם גובה מכם, ובדקו האם הוא מותאם לתהליך המשפטי היות ושכר הטרחה משתנה בהתאם לסוגי התהליכים, וכמובן בין עורכי הדין השונים.
  • לכימיה עם עורך הדין שלכם יש משקל משמעותי מאד. הכי חשוב שתרגישו בנוח ובביטחון לשאול כל שאלה, ולסמוך על עורך הדין שלכם.

עורך דין תעבורה – על מה מענישים?

כתב אישום המוגש בשל תאונות דרכים, עבירות תנועה, מהירויות מופרזות, או כל עבירה אחרת בדיני תעבורה מצריכים עונשים מטעם בית המשפט.

על עונשים אלו להיות כבדים, מלמדים, ולכלול בתוכם גם פסילת רישיון במידת הצורך, נקודות משרד הרישנוי, קנסות ופסילה על תנאי. כמו כן, הם כוללים בתוכם גם זימון אל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים .

בכל מקרה כזה, עליכם לפנות אל עורכי הדין הטובים ביותר על מנת שייצגו אתכם, ולא לייצג את עצמכם לבד.

משרד עורכי דין ניר שלום הממוקם בתל אביב, עוסק בייצוג נאשמים וחשודים בדיני תעבורה ברחבי הארץ משלב החקירה במשטרה ועד לייצוג לאחר הגשת כתב האישום לבית המשפט. המשרד בעל נסיון של מעל לעשר שנים בתביעות תעבורה, חוקר תאונות דרכים ופעיל מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים במקצועיות ובמסירות. המשרד בעל תוצאות מוכחות מול בתי המשפט ומלווה את לקוחותיו באדיבות, באופן אישי ובמקצועיות ללא דופי.