אנחנו בחברת א.נ.י מיזוג אוויר, עוסקים ומתמחים בהליכי התקנה של כל סוגי מערכות האוויר כבר למעלה מ-25 שנה ולרשותנו, צוותי התקנה מנוסים, מוסמכים ומיומנים בפריסה ארצית. צוותי ההתקנה המקצועיים שלנו מתמחים בין היתר בהליכי התקנה של מערכת מולטי אינוורטר המורכבת ממספר כזה או אחר של יחידות מיזוג פנימיות.

קרדיט תמונות - א.נ.י מיזוג אוויר
קרדיט תמונות - א.נ.י מיזוג אוויר

 

מערכות מולטי אינוורטר - מה חשוב לדעת?

מערכות מיזוג מסוג מולטי אינוורטר הן מערכות הפועלת באמצעות טכנולוגיית INVERTER הנחשבת לאחת מטכנולוגיות המיזוג המתקדמות ביותר בענף. טכנולוגיה זו יודעת להמיר זרם חילופין (AC)  לזרם ישר (DC) ובכך היא מווסתת את ההספק החשמלי ומאפשרת שליטה מרבית על תפוקת המזגן וצריכת החשמל שלו. כל מערכת מולטי אינוורטר משלבת בתוכה מספר רכיבים ייחודים שהבולט ביניכם הוא מדחס בעל מהירות רציפה- משתנה. מדחס זה נכנס ויוצא מפעולה באופן אוטומאטי ובכן נקבעת עוצמת המזגן בהתאם לגודל החדר בו מותקנת יחידת מיזוג פנימית ובהתאם לטמפרטורת החדר בכל רגע נתון. בנוסף, מערכת המולטי אינוורטר משלבת בתוכה רכיבים ייחודיים נוספים הכוללים בין היתר את מערכת הבקרה המתאמת בין המדחס הראשי ליחידות המיזוג הפנימיות ואת מנועי המפוחים ושסתום ההתפשטות האלקטרוני.

יתרונות המערכת

התקנה של מערכת מולטי אינוורטר תאפשר גם לכם ליהנות ממספר יתרונות מרכזיים הכוללים בין היתר:

חיסכון של 30 עד 50 אחוזים בצריכת החשמל של המערכת בהשוואה למזגנים רגילים הפועלים בשיטת ON-OFFמערכת מיזוג המאפשרת לכם להשיג שליטה מלאה על תפוקת המיזוג בכל חדר באופן נפרד וללא תלות בתנאי הטמפרטורה של החדרים הסמוכים מערכת המתאפיינת בפעולה שקטה גם של המדחס הראשי וגם של כל אחת מיחידות המיזוג הפנימיות\מערכת פונקציונאלית המאפשרת לכם ליהנות ממיזוג מיטבי גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים

התקנה של מערכות מולטי איוונרטר - מה חשוב לדעת?

התקנה של מערכת מולטי אינוורטר זהה באופייה להתקנה של כל מערכת מיזוג מיני מרכזית אחרת, כאשר ההתקנה של יחידות הפנים נעשית באמצעות צינורות שרשוריים המועברים דרך תעלת מיזוג מובנית ו/או תשתית המוקמת במיוחד לצורך כך. יחד עם זאת, בניגוד להתקנת מערכות מיזוג רגילות הפעולות בשיטת ON-OFF, בכל התקנה של מערכת מסוג מולטי אינוורטר, קיים הכרח בביקור של נציג מטעם חברת הייצור של המערכת לפני הפעלתה, וזאת לצרכי מתן אישור בכתב על תקינות ההתקנה. אישור זה מהווה למעשה אסמכתא לשימוש בתעודת האחריות המוענקת לכם על ידי חברת הייצור.

התקנת מערכות מולטי אינוורטר רק עם המומחים של חברת א.נ.י מיזוג אוויר

כחברת התקנות של כל סוגי מערכות המיזוג, אנחנו בחברת א.נ.י מיזוג אוויר, מכירים היטב את כל דרישות וצרכי ההתקנה של מערכות המולטי אינוורטר. הידע המקצועי העומד לרשותנו מבוסס על ניסיון מקצועי של למעלה מ-25 שנות פעילות בענף המיזוג ועל כל אחד מיתרונות השירות המרכזיים שלנו הכוללים בין היתר:

עבודות התקנה בהתאמה מלאה להוראות יצרן המערכת עבודות התקנה המיושמות על ידי צוות התקנות מוסמך בראשותו של טכנאי מזגנים עבודות התקנה בפריסה ארצית הקפדה יתרה על דרישות התקן והבטיחות בכל עבודת התקנה

וכמובן, מתן אחריות מלאה על ההתקנה לתקופה של עד 5 שנים!

בנוסף לשירותי התקנה של מערכת מולטי אינוורטר, אנחנו בחברת א.נ.י מיזוג אוויר, מאפשרים לכם ליהנות משירותי התקנה של מערכת VRF וסוגים נוספים של מערכות מיזוג מורכבות. כמו כן, אנו מאפשרים לכם ליהנות משירותי טכנאי מזגנים למטרות תחזוקה של מערכות מיזוג מסחריות ולמטרות איתור ותפעול תקלות במערכות מיזוג ביתיות. צוותי ההתקנה שלנו זמינים עבורכם לאורך כל ימות השנה, כאשר בחודשי הקיץ אנו דואגים לתגבור משמעותי של צוותי ההתקנה שלנו על מנת לספק לכם את השירות המקצועי, המהיר והטוב ביותר בכל רגע נתון. חשוב לנו לציין שלצורך התקנת מערכות מסוג מולטי אינוורטר, אנו מקיימים ביקור מקדים בשטח החלל בו נדרשת ההתקנה, וזאת לצרכי תכנון מיטבי של עבודות ההתקנה בהתאם לסוג וגודל המבנה ודרישות הלקוח. אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם פעולות התקנה מקצועית של מערכת מולטי אינוורטר זה הזמן ליצור איתנו קשר וליהנות מכל היתרונות של המערכת לאורך זמן.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

נהיגה תחת השפעת סם- איך עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם להתמודד עם זה?

שלילה של מינימום שנתיים לרישיון הנהיגה לאחר נהיגה תחת השפעת סם יכול להיות העונש שתקבלו.…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך יעזור לנו ליווי עורך דין בתביעת נכות כללית

יציאה למסע של תביעת נכות יכולה לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במבוך, עם פיתולים וסיבובים…
קרדיט לתמונות PIXABAY

חדשנות טכנולוגית ברפואת אורתופדיה

ניתוח החלפת ירך הוא הליך כירורגי שכיח שמטרתו להקל על כאבים ולשפר את התפקוד של המפרק…
קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…