יוצאים לחופשה ומתלבטים בין צימר בצפון לבין בית מלון? ככה או ככה, מצאתם אחלה דרך להתפנק! ואם ככה, בואו נעמוד על היתרונות והחסרות השונים שמציעים צימרים ובתי מלון בצפון. אתר טלחופש מציג את המדריך המלא לבחירת החופשה המושלמת שלכם. יש אנשים שיעדיפו חופשה בצימר על פני בית מלון, אחרים יעדיפו מלון וחלק מהאנשים בכלל מעדיפים קמפינג בטבע. בעולם של היום, קשה למצוא מקום לינה במחיר סביר שגם תענה על כל הציפיות והצרכים שלכם, אבל זה בהחלט אפשרי. בסופו של עניין, ההחלטה להתארח בצימר או במלון תלויה באדם ובצרכים שלו. עבור אנשים מסוימים, חשוב יותר שיהיה להם מרחב משלהם, כך שאלו יבחרו בצימר.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

יותר מרחב, פרטיות, והכול רק שלכם

יש אנשים שאוהבים צימרים בצפון לדתיים כי הם מאפשרים פרטיות, את הנוחות של בית ומחירים אטרקטיביים. אחרים אוהבים להתארח בבתי מלון, מכיוון שיש בהם שירותים נוספים כמו מסעדות וספא. אמה-מה, בימינו יש לכם גם צימר בצפון עם ספא, צימר לדתיים בצפון עם מתקני נופש כמו בריכות פרטיות, סדנאות בישול מעולות ועוד. אם אתם מגיעים באמצע השבוע לצימר ומעוניינים לעבור סדנת בישול, תוכלו לבחור בסדנאות שונות ומגוונות. בשבת, אותם צימרים יגישו לאורחיהם הדתיים ארוחת בוקר מפנקות כמו ג'חנון, חביתות, ירקות טריים ועוד.

לחוות את האווירה המקומית – צימרים כשרים בצפון

צימר הוא אופציה מצוינת למי שרוצה להתרחק מבתי מלון ומהעיר הגדולה, ורוצה לחוות את האווירה המקומית, כמו גם את האטרקציות המקומיות למיניהן. זוהי גם אפשרות משתלמת למי שרוצה לבקר במספר יעדים בטיול אחד. הצימר יהווה נקודת יציאה לטיולים רגליים בצפון, רכיבה על סוסים, ביקור ביקבי יין מקומיים ברמת הגולן, רכיבות על אופניים, טיולי ג'יפים ועוד. ישנן לא מעט אטרקציות לדתיים ברמת הגולן ובגליל, ככה שניתן להתאימן לזוגות, משפחות ואף קבוצות מטיילים. אם אתם מתקשים לבחור בין האטרקציות השונות באזור של מתחם הצימרים בצפון, אתם תמיד יכולים להתייעץ עם בעלי הצימר ולקבל הכוונה.

כמה עולה צימר בצפון ומה יכלול במחיר?

דרך אתר טלחופש לציבור הדתי, תוכלו למצוא צימרים בצפון החל ממחירים ממוצעים של כ-550 ₪ - 650 ₪ ללילה לזוג. זאת, בעוד שישנם גם צימרים יוקרתיים יותר שעשויים להגיע למחירים של כ-1,500 ₪ ללילה ויותר. רגע לפני שמזמינים מתחם צימרים בצפון דרך אתר טלחופש לציבור הדתי, חשוב לברר מה בדיוק כלול במחיר שתשלמו. האם יש ארוחת בוקר? האם יש צימר עם בריכה פרטית לדתיים? האם הצימר כשר ומותאם לאירוח שבת? לאחר שתבררו את הפרטים האלו, תוכלו לדעת בוודאות שבחרתם בחופשה הנכונה לכם ביותר. ולבסוף, כדאי לזכור שאחד היתרונות העיקריים של צימרים בצפון לדתיים הוא, היתרון של המחיר האטרקטיבי שלהם. הם כמעט תמיד יהיו זולים יותר משהות בבתי מלון.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…