עולם האינטרנט שינה את חיינו והנגיש עבורנו מאגרי מידע שונים. היום איננו צריכים ללכת לספרייה כדי למצוא את המידע האקדמי שאנו מחפשים עבור העבודה שלנו, או אפילו ללכת לחנות כדי לקנות חולצה או שמלה. את כל מה שאנו זקוקים לו נוכל למצוא באינטרנט ולבצע מגוון רחב של פעולות. אבל ישנו גם הצד השני של המטבע, צד נעים הרבה פחות. כי בעוד הטכנולוגיה הנגישה עבורנו כל דבר, הרי שהיא גם נתנה גישה לאחרים למאגרי המידע הרגישים שלנו. האקרים תוקפים אתרים בכל יום ומחפשים מידע רלוונטי עבורם שהם יוכלו לנצל לטובתם. הם מיומנים ולומדים לעקוף את ההגנות הטובות ביותר מדי יום ביומו. לפיכך, יש צורך להתגונן מפניהם באמצעות חברה לאבטחת מידע.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

מדוע כדאי לעבוד עם חברת אבטחת מידע?

חברה פרטית, ארגון וכל עסק צריכים להגן על עצמם מפני מתקפות של האקרים. קיימות כמה סיבות שבגינן חשוב ליצור קשר עם חברה לאבטחת מידע ולעבוד איתה לאורך זמן. ראשית, מדובר מדובר בצורך להגן על מידע ארגוני ואישי. חברת האבטחה יודעת כיצד להגן על המידע של הלקוחות מפני תוכנות זדוניות, שכן מידע שנופל לידיים הלא נכונות עלול להיות מנוצל לרעה. שנית, הגנה טובה על המידע שברשותכם מבטיחה את המשך פעילויות העסק ללא הפרעות, וזאת בנוסף לשמירה על בטיחות העובדים שיכולים לעבוד בסביבה מאובטחת יותר מבלי לחשוש. ולבסוף, הגנה על המידע הארגוני היא גם הגנה על המוניטין של העסק. עסק שכולל פחות תקיפות ומגן על המידע שלו נתפס כאמין בעיני העובדים והלקוחות.

7 טיפים מובילים לבחירת חברת אבטחת מידע מובילה לא פחות

חברה לאבטחת מידע יכולה לסייע רבות ולהגן על המידע שברשותכם, אבל לפני הכול חשוב לבחור חברה מקצועית ומנוסה. קבלו את כל הטיפים שיכולים לעזור לכם לבחור את החברה המתאימה ביותר:

  • ניסיון מעל לכול.

אחד הדברים החשובים יותר שיש לבדוק כאשר בוחרים חברה לאבטחת מידע הוא הניסיון שלה. לא מומלץ לעבוד עם חברה שרק יצאה אל השוק ואינה מעורבת עדיין בכל הסיכונים האפשריים של הרשת. במקום זאת, בחרו בחברה מנוסה המכירה היטב את ההתנהלות ברשת ואת הנזקים והאיומים של ההאקרים. כמו כן, בחנו את הדרישות שלכם מבחינת הארגון וראו אם הפתרונות של חברץ האבטחה מתאימים לכם.

  • אילו פתרונות אבטחה מציעה החברה?

חברת אבטחת מידע מקצועית מציעה מגוון רחב של שירותים שיכולים לעזור לכם להתגבר על איומים. מבין השירותים ניתן להזכיר את Cloud Security – פתרונות אבטחת מידע בענן, פתרונות אבטחה של Azure המציעים הגנה על מידע ומציעת פריצות ועוד.

  • האם החברה משתכללת עם הזמן?

כשם שההאקרים משכללים את התקיפות שלהם, גם חברת האבטחה צריכה ללמוד לשכלל את פעולותיה על מנת שתוכל להתמודד אתם בכל עת.

  • מה לגבי המחיר ושקיפות?

השקעה בפתרונות אבטחת מידע היא בגדר חובה עבור כל ארגון. עם זאת, חשוב לברר את המחיר שמציעה החברה עבור השירותים שלה ולבקש הצעת מחיר, כדי להשוות בין המחירים הממוצעים בשוק. כמו כן, חשוב לבחור בחברה הפועלת בשקיפות מלאה כלפי לקוחותיה, חברה המתריעה מפני מפגעים ותוכנות זדוניות המשתלטות על האתר.

  • מהו הנוהל במקרה של תקיפה?

חברה מקצועית לאבטחת מידע שומרת על קור רוח בנוגע לכל מה שקשור לתקיפה. תקיפות מתרחשות כל הזמן, גם אם מדובר במערכת מאובטחת מאוד, והרעיון הוא לצמצם את הנזק במהלך התקיפה. ברגע שמתרחשת תקיפה של האקרים, חברת האבטחה פועלת כדי לעצור את דליפת המידע בהקדם האפשרי.

  • האם החברה זמינה לכם בכל עת?

מכיוון שמדובר בנושא כמו אבטחת מידע, חשוב שחברת אבטחת המידע תהיה זמינה אליכם בכל עת, שכן התקיפה עלולה להתרחש גם בלילה ואתם לא תדעו מכך.

  • האם יש ביניכם כימיה טובה?

בתור ארגון אתם צריכים לעבוד עם חברת האבטחה לאורך זמן, ולכן חשוב לבדוק אם יש ביניכם כימיה טובה וגם הבנה הדדית. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להגיע לפגישה ראשונית על מנת לבחון את ההתנהלות של החברה בתחום.

מקדימים תרופה למכה: כך תגנו על המידע שלכם

חברה לאבטחת מידע תעשה את כל מה שהיא יכולה על מנת להגן על המידע שלכם, אבל אתם כמנהלי הארגון צריכים גם ללמוד להגן על עצמכם, וקיימות כמה דרכים לעשות זאת. דבר ראשון, חשוב לשמור על מדיניות ונהלים כאשר מדובר בנושא של אבטחת מידע. כדאי להפריד סמכויות, לזהות את המידע הרגיש שעלול להיות חשוף יותר לתקיפות ולהיות ערניים לדליפות מידע. דבר שני, חשוב להאציל סמכויות ולבנות מערך הרשאות, כך שרק העובדים הבכירים יותר יקבלו הרשאות מתקדמות, בעוד העובדים החדשים יקבלו הרשאות בסיסיות. שלישית, כדאי לרכוש כלים טכנולוגיים חזקים ומתקדמים לשמירה על מערכות הארגון. מערכות משוכללות כמו חומת אש או יישומים מתקדמים מאפשרות להתריע מפני תוקפים ולהגן מפני תוכנות זדוניות. נוסף על כך, יש צורך לעבוד על מודעות העובדים לסכנות ולהעביר להם הדרכות בנושא. כך שהעובדים ילמדו לא ללחוץ על קישורים חשודים ולדווח על כל פעולה יוצאת דופן שבה הם מבחינים. ברגע שהמנהלים והעובדים יהיו זהירים יותר מבחינת השימוש וההתנהלות במידע, תקיפות רבות יכולות להימנע.

מאבטחים את הארגון עם YOUCC

אם אתם מחפשים חברת אבטחה מקצועית ואיכותית שאינה מתפשרת על כלים משוכללים לזיהוי תקיפות ומניעתן, YOUCC מקבוצת Octally מספקת פתרונות אבטחה מובילים. החברה הוקמה בשנת 2011 ומאז היא פועלת כדי להגן על החברות ולהעניק את שירותי הענן הטובים ביותר. הצוות המקצועי של החברה מלווה את הלקוחות לאורך כל הדרך ומאפשר להם לחוות את תחושת הביטחון וההתנהלות התקינה במהלך שעות העבודה וגם אחריהן.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…