חווית הקנייה של קהל הלקוחות הרב מושפעת בצורה רבה מאופן צורות האחסון והצגת המוצרים בחנות. בזכות בחירה נכונה של מידוף מתאים לחנות ניתן לומר באופן חד משמעי שתהיה השפעה ישירה על הרווחים. כמה שחווית הקנייה, ואמצעי התצוגה הדקורטיביים השונים יהיו באיכות גבוהה יותר, כך גם רווחי החנות תעלה בצורה דרסטית. חשוב גם שפתרונות האחסון והמידוף המתאים יהיו מתקדמים ואיכותיים ברמה הטובה ביותר, ובכך תשפרו את חוויות הקנייה של הלקוחות.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

הגדרת צרכי המידוף

תחילה רשמו והגדירו בפירוט מרבי מהם הצרכים המדוייקים בשביל בחירת מידוף לחנויות שעליכם להוסיף לבית העסק שלכם. האם מדובר במדפים שאמורים לשאת עומסים כבדים? האם מדובר במדפים שנועדו אך ורק לתצוגת מוצרים? האם מדובר במדפים שנועדו לאחסון דברים שונים? האם התצוגה צריכה להיות מותאמת לשכבות גיל שונות? כמה שתרדו לפרטים הקטנים ביותר ותדייקו בהגדרות הצרכים של המידוף, כך תוכלו למצוא ולהתאים את המידוף הרלוונטי ביותר לפי צרכי החנות ושלכם האישית. הגדירו תקציב מראש בכדי שתוכלו לקנות את המדפים הטובים והאיכותיים ביותר לעסק שלכם אך לא תיגררו להוצאות כלכליות מיותרות מעל ליכולתכם הכלכלית.

בחירת מקום קנייה וספק

השלב הזה מחולק לשניים, בחלק הראשון עליכם לשוטט בחנויות ובאינטרנט ולשוחח עם אנשי מקצוע, ולאחר מכן תבחרו שלושה ספקים אשר מייצרים ומשווקים את פתרונות המידוף הרלוונטי אליכם. בשלב השני עליכם לקבל הערכות מחיר התחלתיות מכל אחד משלושת הספקים השונים. כמובן שלא מדובר בהצעת מחיר סופית אלא מטרת הבירור היא לקבל מושג כלפי הפרשי המחירים בין הספקים, ולתת לכם להרגיש את היחס כלפי ספק ללקוח וללמוד את האינטראקציה איתו. בחרו נכון, בחרו בספק הכי קשוב ואדיב שמצאתם אשר גם הצעת המחיר שלו הגונה.

בחירת המדפים ואזהרות

עכשיו כל מה שנשאר לכם הוא לכנס ישיבת צוות בחברה בה אתם עובדים, להראות את התרשימים, לפרט על התקציב שעומד בפניכם ולפרט את הצרכים של פתרונות המידוף השונות לעסק שמצאתם לנכון להוסיף בכדי שימנפו את העסק ואת רווחיו הכי גבוה שאפשר.לגבי אזהרות שחושב להגיד, ניתן לומר באופן חד משמעי שלבחור בחברה לא מוכרת שלא מעניקה אחריות על המוצרים שלה, זאת בחירה גרועה מאוד לעתיד העסק שלכם, רצוי וחשוב מאוד להימנע מסיכונים מיותרים. יעיל מאוד לבחור בחברה אשר מספקת שירותי משלוחים למוצריה ואף מתקינה אותם בעת הצורך. אנשי מקצוע לא נחשבים סתם כאנשי מקצוע, הקשיבו לעצות שלהם, שוק פתרונות המידוף מתפתח בצורה רבה ורק בעל מקצוע מנוסה ידע להתאים את המידוף המתאים ביותר עבור המוצרים השונים בעסק שלכם, בעוד שאתם כנראה עדיין לא מודעים לכלל החידושים והאפשרויות בנושא.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…