חברות וארגונים רבים מתמודדים עם ניהול עובדים בכל רגע. אחד הדברים הבולטים יותר הוא שעון נוכחות. כל עובד מחויב להחתים כרטיס בכניסה וביציאה לעבודה, על מנת שהמעסיק יוכל לבצע בקרה על העבודה ולשלם לו לפי השעות שעבד. בימינו קיימות מערכות נוכחות אלקטרוניות משוכללות שהופכות את החיים לקלים יותר. כל ארגון שדואג להתקדם ולהתפתח צריך להתקין מערכות כאלה. כי ברגע שמתקינים שעון נוכחות, מגלים עולם אחר שבו אפשר לבצע מעקב אחר העובדים וגם לשלם להם בדיוק רב את המשכורת.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

כל הסיבות להתקין שעון נוכחות חכם

בעזרתו של שעון נוכחות חכם ניתן לעקוב אחרי העובדים ולראות מי מהם מגיע בזמן לעבודה ואינו מזלזל בעבודתו ומי מהעובדים נוטה לאחר. לצד המעקב, שעון נוכחות מאפשר לבצע פעולות שונות בהתאם לצורך:

  • תוכנות לזיהוי העובד – לשעון הנוכחות יש פיצ'רים מיוחדים לשנועדו לזיהוי כמו צילום וזיהוי פנים או שעון נוכחות טביעת אצבע לצורך זיהוי ביומטרי. השעונים פועלים במסגרת טכנולוגיית הבינה המלאכותית ומתאימים לארגונים וחברות בעלי סיווג גבוה. ויש גם שעונים המגיעים עם סיסמה שצריך להקליד.
  • דוח חודשי מסודר – אחד היתרונות הבולטים של שעון נוכחות הוא דוח מאורגן ומסודר בסוף כל חודש. ברגע שאתם מקבלים דוח שניתן לייצא לקובץ, אפשר להשוות בין שעות הנוכחות של העובדים ובהתאם לכך לשלם את השכר. אין צורך לחשב את השעות באופן ידני, והעבודה הופכת לפשוטה יותר.
  • שעון הכולל תאורה – מכיוון שישנם עובדים הנמצאים במקום העבודה גם בלילה, חשוב לספק שעון נוכחות בעל תאורת לד. תאורת הלד מאפשרת לראות את השעה ואת עצם העברת הנוכחות גם בתנאי תאורה נמוכה.
  • שעון מעוצב – שעון הנוכחות הוא בעל מראה ייחודי ומעוצב, והוא מתאים לעיצוב של כל משרד. ברגע שיש לכם שעון נוכחות אסתטי, הוא מתאים לכל עיצוב של המשרד. ניתן להתקין את השעון על הקיר וליהנות ממראהו, והוא ישתלב עם העיצוב, כאילו הוא נועד להיות על הקיר שלכם מאז ומעולם.
  • מעודד את העובדים להגיע בזמן – לשעון הנוכחות קיימת השפעה פסיכולוגית על העובדים. ברגע שהם יודעים שהם צריכים להעביר כרטיס, הם מגיעים בזמן ונשארים עד הדקה שבה הם צריכים ללכת. אם עד עכשיו העובדים היו מאחרים ולא מגיעים בזמן, הרי ששעון הנוכחות ישים סוף לאיחורים. אין טעויות – מכיוון ששעון הנוכחות הוא אוטומטי, אין מקום לטעויות. בסוף כל חודש הוא מציג את הדיווח המדויק של כל העובדים לגבי כניסה לעבודה ויציאה ממנה, מי מהעובדים יצא לחופשה ועוד.
  • פועל 24/7 – השעון מותאם לכל סוגי החברות, הארגונים והמפעלים גם כאלה שעובדים 24/7. בכל רגע ניתן להחתים כרטיס כדי לצאת מהעובדה או להיכנס.

איך מוצאים חברה טובה ואיכותית להתקנת מערכת נוכחות?

חברות רבות מבינות היום שהן זקוקות למערכת נוכחות חכמה כדי לנהל את העובדים. מערכת נוכחות כזו מאפשרת למנהלים לנהל את העובדים בקלות, ביעילות ובראש שקט. אבל הסוד הוא לבחור את המערכת החכמה מחברה טובה ואיכותית. קיימים כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב כאשר בוחרים חברה להתקנת מערכת נוכחות. דבר ראשון, חשוב להסתכל על המקצועיות של החברה. האם מדובר בחברה מנוסה שפועלת כמה שנים בתחום? האם היא מתאימה את המערכת במקצועיות רבה? שנית, חשוב לבדוק אם החברה מספקת אחריות על התקנת המערכת ואם אתם יכולים לפנות אליה בכל רגע נתון במקרה של שאלה או תקלה. כדאי גם לוודא שמדובר בחברה שיש לה המלצות רבות, על מנת שתוכלו להרגיש בטוחים בעת התקנת המערכת ולדעת שמתקינים לכם מערכת משוכללת שתפעל לאורך זמן רב.

עדכונים אחרונים

קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…
קרדיט צרי ישראל

הפיכת הרכב החשמלי למציאות: המהפכה בתעשיית הרכב

בעידן שבו המודעות לשמירה על הסביבה גוברת, הרכב החשמלי (EV) מגלם את השינוי הפרדיגמטי…
קרדיט תמונה FREEPIK

כיצד ניתן למנוע ולפתור סכסוכים בין חברים או בני משפחה

גישור הוא תהליך שבו צדדים לסכסוך נעזרים בגורם ניטרלי, הנקרא מגשר, כדי להגיע להסכמה הדדית.…
קרדיט תמונה FREEPIK

הלוואות מזנין ופתרונות מימון

בתחום היזמות, במיוחד בענף הנדל"ן הדינמי, הבטחת המימון הנכונה יכולה להכתיב משמעותית את…
קרדיט תמונה FREEPIK

שדרוג אירועים ותערוכות עם מסכי לד מתקדמים

כיום, התחום המתפתח ללא הרף של אירועים ותערוכות, החיפוש אחר יצירת חוויות בלתי נשכחות…