כל הורה לילדים יודע שבשביל לשמור על הבית וגם על הילדים חייבים לבצע התאמות כדי ליצור סביבה נעימה ובטוחה. להסיר פריטים שבירים, להתאים את הריהוט לגודל המתאים, לדאוג לספות מבד רחיץ ועוד. יחד עם כל ההתאמות, ילדים קטנים מחייבים השגחה צמודה. אז מה לעשות כאשר בהינד עפעף הילד החליט לקשקש על הקיר? האם על כל קשקוש צריך לקרוא לצבאי? גם לכך יש פתרון.

קרדיט תמונה Shutterstock
קרדיט תמונה Shutterstock

שמירה על קירות נקיים

ישנם מספר פתרונות שיאפשרו לשמור על קיר נקי. שימוש בצבעים רחיצים, כאלו שנמחקים גם מהקיר על ידי מעט חומר ומים. צבעים אלו אמנם קלים לניקוי אבל ייתכן שישאירו כתם עדין שיכול להפריע בעין. יש  אפשרות לצבוע את הקיר בצבע דוחה כתמים. במקרה כזה גם אם הילד יקשקש - הקשקוש יוסר בקלות רבה. אך חשוב לדעת שכתמים מסויימים, כדוגמת ארטליין אינם יורדים בקלות. ישנו פתרון נוסף שמאפשר ראש שקט והוא חיפוי קיר זכוכית.

מה זה חיפוי קיר זכוכית?

הזכוכית היא חומר מוצר אמורפי אחיד ושקוף ובאמצעות תהליכים הנעשים בטמפרטורה גבוהה ניתן לייצר ממנה גופים בעלי שטח פנים רחב, על פי דרישה. הזכוכית שנעשית למטרות אלו היא חזקה מאד ועבה ואינה דומה לזכוכית השבירה שכולנו מכירים. בזכוכית מסוג זה משתמשים ליצירת מעקות למרפסת, דלתות וחיפויים שונים. בינהם חיפוי קיר זכוכית. חיפוי מסוג זה נחשב עבור בעלי עסקים רבים ובעלי דירות לפיתרון אידיאלי המאפשר לשמור על קיר נקי וחלק יחד עם סטייל יוקרתי.

חיפוי קיר זכוכית כל היתרונות.

כל אחד רוצה לשמור על קיר במראה חלק ואחיד שאינו מתבלה. קיר צבוע מתבלה עם השנים, תופס כתמים שריטות מריהוט ואפילו נסדק. כאשר מדברים על חיפוי קיר זכוכית חשוב לדעת שמדובר בחיפוי המוצמד לקיר קיים ומייצר שכבת הגנה. הזכוכית מחוסמת וצריך כח רב מאד כדי שהיא תישבר או תישרט. לכן מדובר בפתרון שמאפשר לשמור על נראות של קיר חדש לאורך שנים רבות. הזכוכית קלה לניקוי, אינה מתקלפת או מחלידה ויוצרת מראה יוקרתי ורענן לבית.

עיצוב קיר זכוכית לבית.

קיר זכוכית הוא פתרון מושלם לחדר ילדים, לסלון או לכל נישה אחרת בבית. הוא מאפשר להנות מניקוי מהיר של כל קשקוש או יצירה של הילד אך גם משדר יוקרה. הזכוכית המבריקה מגיעה בצבעים רבים ובדרגות שקיפות שונות. כך שניתן לעצב אותה על פי סגנון הבית ועל פי הטעם האישי. בתוך קיר הזכוכית ניתן לשלב אלמנטים שונים, פסי תאורה ואפילו מסך טלוויזיה. אפשר לשלב תמונה אישית או טקסטורה אהובה.

אז לפני שבוחרים  צבע לקיר, אפשר לעצור שניה ולחשוב על האלטרנטיבה הפרקטית של קיר זכוכית לבית. אפשר לבחור קיר ספציפי אותו רוצים לחפות בזכוכית כדי ליצור מראה מסוגנן ואפשר לחפות חדר שלם. בחירה בחיפוי קיר זכוכית תאפשר להנות לטווח ארוך מקיר חלק ונקי.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

אולמות האירועים והגנים הטובים ביותר בחיפה וסביבתה

כאשר מדובר בחגיגת הרגעים החשובים ביותר בחיים, למקום יש תפקיד מכריע ביצירת חוויה בלתי…
קרדיט תמונה FREEPIK

פתרונות חדשניים לאוורור ונידוף עשן

בעודנו עוברים תקופה מהפכנית המאופיינת בהתקדמות חסרת תקדים בפתרונות אוורור ונידוף עשן,…
קרדיט תמונה FREEPIK

אילו סוגי בריכות כדאי להכיר לפני שמקימים בריכה ביתית?

תחילת תהליך הקמת בריכה ובחירת בריכה ביתית היא מאמץ מרגש, אך הוא מגיע עם חלק גדול של…
קרדיט תמונה FREEPIK

השכרת אוהלים לאירועים השונים

בעת תכנון אירוע חיצוני, אחת ההחלטות המרכזיות שתצטרכו לקבל היא בחירת המקום הנכון שיתאים לא…
קרדיט לתמונות PIXABAY

כסאות לפינת אוכל

פינת האוכל היא לב הבית. אנחנו יושבים בה כאשר אנחנו מארחים, מתארחים, בזמן איכות משפחתי או…
קרדיט תמונה FREEPIK

פילאטיס מכשירים בירושלים - Inspire Studio

התחילי את מסע הכושר שלך עם שיעורי פילאטיס מכשירים ב Inspire studio בירושלים