בעבר אנו הצרכנים היינו מבצעים רכישות אונליין בעיקר מחו"ל, המגוון היה יותר רחב, היו מותגים שלא ניתן להשיג בארץ, המחירים היו משתלמים יותר ובאופן כללי לא היו הרבה אתרי אונליין לרכישה בארץ.

כלים
קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

 

היום זה כבר לא הדבר הנכון לעשות, תחום רכישות האונליין בישראל צמח והתפתח, בזכות הצמיחה האת מותגים רבים שווים ומבוקשים שלא ניתן היה להשיג בארץ, עשו עליה וניתן להשיג אותם בארץ, יש מגוון עשיר של חנויות ומותגים שווים, כמעט כל דבר שתצטרכו ניתן להזמין מהארץ.

אפילו חנויות שבעבר היו רק בחו"ל פתחו סניפים בארץ, וגם סניפי אונליין ואפילו רשתות שהגיעו לארץ רק אונליין ללא חנות פיזית.

בנוסף לכך התחרות הרבה בתחום הביאה לתחרות, התחרות הביאה לירידת מחירים, חגיגות מבצעים והטבות והקמת מותגי לואו קוסט משתלמים במיוחד, כמעט כל דבר שתרצו ותחפשו ניתן להשיג היום בארץ ואפילו במחירים יותר משתלמים מרכישות בחו"ל ברוב במקרים.

הנה 6 סיבות מעולות למה כדאי לכם לבצע את רכישות האונליין שלכם באתרים ישראלים:

  1. משלוח מהיר יותר, בהרבה חנויות אונליין ישראליות תוכלו ליהנות ממשלוחים מהירים, אפילו משלוחים מהיום להיום או מהיום למחר, כך המוצר יגיע אליכם יותר מהר ובלי המתנה ארוכה לשילוח.
  2. החזרות קלות יותר, לרוב אם תבצעו הזמנה מחו"ל ולא תהיו מרוצים ממוצר מסוים ההחלפה או החזרה שלו, יכולה להיות מסורבלת, מתישה ולפעמים אפילו לעלות כסף, כאשר אתם מזמינים מותג מהארץ אפשרויות ההחזרה שלו יותר מגוונות וקלות (לעיתים אפילו עם שליח חינם עד הבית, או אפילו החלפה בסניף הרשת הקרוב לביתכם.)
  3. ניתן לבצע הזמנה גדולה ללא צורף לפצל את ההזמנה או לחילופין לשלם מכס, כשאר מבצעים רכישות מחו"ל יש הגבלה מסוימת לסכום בו ניתן להזמין ללא תשלום מכס, לכן או שנאלצים לשלם מכס או שמפצלים את ההזמנה ל2 הזמנות זולות יותר שלא תתמיד מגיעות יחד.
  4. שירות לקוחות בעברית, זמין ונוח יותר, ניתן לטפל בכל בעיה או שאלה בשירות לקוחות נוח ונגיש בשפת האם שלכם, עם אופציות מגוונות כמו: מייל, ווצאפ, או שיחת טלפון, יותר קל לטפל בבעיה והשירות יותר מהיר.
  5. לתמוך ביזמים, עסקים, ויבואנים ישראלים, לתרום לכלכלה בארץ, לעודד תחרות ובחלק מהמותגים להנות גם ממוצרים שהם: כחול לבן תוצרת הארץ.
  6. בשנת 2020 בשל פרוץ מגיפת הקורונה הצטרפו חנויות ישראליות רבות לעולם הקניות אונליין, חנויות שהיו סגורות במשך חודשים פתחו את האופציה למשלוחים עד הבית, ללא הצורך להגיד לחנות, הדבר הוסיף עוד מגוון של חנויות לשוק והוסיף גם הוא לתחרות שתרמה למחירים משתלמים יותר לרכישות אונליין מחנויות ישראליות.

ועכשיו שיש לכם את כל הסיבות הכי טובות לבצע את רכישות האונליין שלכם בארץ, קבלו המלצה שווה שתהפוך את רכישות האונליין שלכם לאפילו הרבה יותר משתלמת, הכירו את אתר iCoupons  אתר קופונים ישראלי ומשתלם במיוחד, האתר מציע הטבות, הנחות וכמובן קופונים למגוון עצום של חנויות ישראליות ובינלאומיות, כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר, להתעדכן בדילים השווים שנמצאים בו, למצוא את הדיל הכי משתלם בשבילכם, ולהזמין.

ולמי שרוצה להישאר מעודכן ולא לפספס שום קופון, לאתר אייקופונס יש מערכת פושים בה תוכלו להתעדכן בזמן אמת על כל קופון, הטבה או דיל שווה שעולים לאתר.

אז זה הזמן להצטרף למהפכת הקניות הישראלית ולהתחיל להזמין אונליין מאתרים ישראליים כחול לבן, מהיר יותר, קל יותר, משתלם יותר והכי ישראלי שיש.

לכניסה לאתר ICoupons לחצו כאן

תבדקו, תרכשו, תחסכו ותיהנו :)