היזכרו בפעם האחרונה שחיפשתם משהו בגוגל. שניות ספורות לאחר לחיצה על מקש ה -ENTER , הוצגו בפניכם אינספור תוצאות המובילות לאתרים שונים.

שאלתם את עצמכם פעם על פי מה גוגל קובע להציג לכם דווקא במקום הראשון את האתר הזה ולא אחר ואיך בכלל נקבע סדר ההצגה של האתרים?

התשובה נמצאת ממש כאן במאמר הזה.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

מה זה קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני הוא בדיוק המפתח לכך שהאתר שלכם ידורג במקומות הראשונים בגוגל.

באופן אורגני, כלומר ללא תשלום ובעזרת שילוב של כמה פעולות יחד, גוגל יקדם את האתר שלכם ויציג אותו בפני גולשים שמחפשים בדיוק את מה שאתם מציעים.

לקידום אורגני מספר שלבים עיקריים, אותם נפשט כאן.

השלב הראשון – מחקר מילות מפתח

השלב הראשון עוסק איך לא, במחקר.

על מקדם האתרים לחקור באיזה מילים או ביטויים משתמשים הגולשים השונים כאשר הם מחפשים את מה שיש לאתר שלכם להציע.

המקדם  מוצא את הביטויים השגורים ביותר בשורות החיפוש בעזרת כלים המיועדים למחקר מילות מפתח ומשלב אותם באתר שלכם באופן טבעי, כמספר הפעמים הרצוי.

השלב השני - יצירת תוכן מקורי ואופטימיזציה

השלב השני הוא שלב חשוב ועיקרי בתהליך הקידום האורגני.

ככל שתיצרו תוכן מקורי ואיכותי המעניק ערך לקורא, הגולשים יישארו באתר שלכם זמן ממוצע ארוך יותר מאתרים אחרים בתחום וגוגל יזקוף את העובדה הזו לטובתכם.

בנוסף, חשוב מאוד לבצע אופטימיזציה (שדרוג עד השגת התוצאה הטובה ביותר – האופטימלית) לתוכן הקיים ולאיכות חווית המשתמש.

האינטרס של גוגל הוא להיות מנוע החיפוש הטוב ביותר, שמציג לגולשים שלו אתרים תקינים שעובדים נהדר.

מה שאומר שככל שהאתר שלכם יעבוד חלק ויהיה מעניין ואיכותי, גוגל יאהב אותו יותר.

השלב השלישי - הוספת קישורים

קישורים חיצוניים ופנימיים יכולים מאוד לעזור לקידום האורגני בגוגל.

כאשר גוגל מבחין שאתרים איכותיים שבעצמם מדורגים יפה בגוגל, מכילים קישורים דווקא אל האתר שלכם, הוא מסיק שהאתר שלכם "מספק את הסחורה" ושיש עליו באז.

שימו לב, עודף קישורים חיצוניים סתמיים יכול לגרוע מהקידום מאחר וגוגל יודע להבחין אם הקישורים אותנטיים או לא.

מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן?

בקידום אורגני ייקח זמן רב יותר עד שתראו תוצאות ממשיות אך כאשר זה קורה, הקידום יחזיק  לטווח ארוך.

לעומת זאת, בקידום ממומן תראו תוצאות מיידיות אך הקידום תלוי בכסף שאתם משקיעים. ברגע שתפסיקו להשקיע כסף, הקידום הממומן יסתיים.

בנוסף, בקידום ממומן תוצמד תווית "ממומן" לצד המודעה מה שיכול לגרום לחוסר אותנטיות אצל הגולשים.

עם זאת, קידום ממומן הוא אופציה נפלאה בעיקר לתקופות שיא או תקופות השקה.

בחרו בקידום אצל מקצוענים אמיתיים

אם אתם רוצים לקדם את העסק של בצורה הטובה ביותר, כדאי שתפנו אל BRN שיציעו לכם בדיוק את הקידום המתאים לעסק שלכם ויניבו לכם תוצאות נפלאות.