שיווק דיגיטלי הוא הנושא החם ביותר היום, לא רק בעולם האינטרנט אלא בעולם השיווק כולו. תאגידי ענק מסיטים תקציבי ענק מזירות שיווק פיזיות לזירות דיגיטליות ומפתחות יכולות חדשות ונרחבות בתחום השיווק הדיגיטלי.

כלים
מסה מדיה קידום אתרים
מסה מדיה קידום אתרים

ההבנה כי שיווק נכון ואפקטיבי במרחב הדיגיטלי יכול להשפיע על הצלחת העסק וצמיחתו בעוצמה שווה, אם לא גבוהה יותר, לשיווק מסורתי, היא הבנה מבוססת ומושרשת, שחלחלה עד לבעל העסק הקטן ביותר.

כל פעילות עסקית חייבת להישען על אסטרטגיה

ההבנה שטרם חלחלה מטה היא ההבנה, שכל תאגיד גדול אוחז בה: כל פעילות שיווק וכל פעילות עסקית בכלל, חייבת להישען על אסטרטגיה ברורה ומובנית. עסקים קטנים רבים, בניסיונם למנף את המרחב הדיגיטלי לטובתם, עושים שימוש בשבבי מידע המגיעים אליהם מן הסביבה בניסיון להפיק רווח מפעילות שיווק דיגיטלי. כך למשל, יכול בעל עסק לכתוב מאמר עם ביטויי מפתח ולהעלות אותו לאתר. למחרת הוא יעלה מודעה ממומנת וכעבור שבוע יעלה עוד מאמר. מפה והלאה, הוא פשוט יתנהל על פי התוצאות שהוא מקבל ועל פי הזמן הפנוי שלו. התוצאות אינן מגיעות, מן הסתם, הלחץ העסקי ממשיך כבעבר, ובעל העסק נוטש את פעילות השיווק, כשבדרך כלל זה קורה אחרי שכסף רב הושקע בה ללא ארגון וסדר.

seo קידום אתרים 1 0042d

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי – תכנית יישום וביצוע מפורטת

כל פעילות שיווק דיגיטלי, ולא משנה אם מדובר בתאגיד ענק או בעסק קטן, חייבת להיות מבוססת על אסטרטגיית שיווק דיגיטלי, ורצוי שאסטרטגיה זו תיבנה ותגובש על ידי אנשי המקצוע המתאימים. אסטרטגיה זו מפרטת את היעדים השיווקיים והפיננסיים של הפעילות, את ערוצי השיווק בהם יפעל העסק, את המסרים שיועברו בפעילות זו ואת הפעולות הטקטיות שיבוצעו, לרבות תדירות, עלויות, ערוצים, עיתוי, כמויות וכן הלאה. על בעל העסק לדעת בכל רגע נתון מתי עליו להעלות תוכן, לאיזה ערוץ להעלות אותו ומתי צפויה השפעתו לבוא לידי ביטוי.

לדעת מה עושים ולאן זה מוביל

אסטרטגיה כזו תפרט למשל כמה פוסטים יש לפרסם ברשתות חברתיות בכל שבוע ומתי, כמה מודעות ממומנות יש לפרסם במנועי חיפוש וברשתות חברתיות ומתי, אילו סרטוני וידאו יש להפיק, כיצד, איפה ומתי יש לפרסם אותם, ולמעשה פירוט מלא על כל שלל המרכיבים הרלוונטיים לקיום פעילות השיווק. פעילות זו אינה יכולה להתנהל בצורה שרירותית, לפי זמן פנוי או בתהליך בלתי נגמר של בחינת התוצאות המיידיות וקפיצה למסקנות לגבי אפקטיביות הפעילות. דברים אלה צריכים להיות מתוכננים מראש ועל פי סטנדרטים ועקרונות ריאליים, שאותם מכירים אנשי המקצוע העוסקים בתחום של שיווק דיגיטלי.

קידום אתרים 53b28

אסטרטגיה מקצועית בסיוע אנשי מקצוע

גיבושה של אסטרטגיית שיווק דיגיטלי הוא עניין שלא ניתן להפריז בחשיבותו. מרבית העסקים כיום משקיעים בצורה כזאת או אחרת בשיווק דיגיטלי, אלא שמרביתם נכשלים בכך. שיווק דיגיטלי הוא אינו קסם, אלא תהליך עסקי מקצועי בדיוק כמו שיווק מסורתי. אם אתם רוצים להפיק את המיטב מפעילות השיווק הדיגיטלי שלכם לטובת העסק, חשוב מאוד שתבנו אסטרטגיה שמתאימה לכם, לתקציבכם ולפעילותכם, וחשוב שתעשו את זה בסיוע אנשי המקצוע המתאימים, כדי להבטיח שהכסף שאתם משקיעים, לא ירד לטמיון.

מסה מדיה מתמחה בקידום אתרים בארץ ובעולם, בכל אפיקי השיווק האפשריים: קידום אורגני, קידום ממומן בגוגל, רשתות חברתיות ועוד.

להתייעצות אתם מוזמנים לחייג למספר 072-338-4444 או השאירו פרטים במייל contact@masamedia.co.il

משרדינו נמצאים ברחוב ברשבסקי 3, ראשון לציון

עקבו אחרינו גם בפייסבוק