אתם בטח מכירים את הרגע הזה, אתם יושבים במרפסת ונהנים מהקפה ולפתע השמש מקרינה עליכם את קרניה המסנוורות. או שאולי אתם נהנים ממזג אוויר סגרירי, אך לפתע מפתיע אתכם גשם סוחף. ללא שום ספק, מרפסת, גינה, חצר או גג פתוח הם פריווילגיה נהדרת וכיום הם קיימים כמעט בכל בית. התקנה של פרגולה אלומיניום תפתור לכם לא מעט מהסיטואציות הללו הגורמות לאי נעימות. ותחזיר לכם את איכות החיים אל תוך הבית, וגם מחוץ לו.

קרדיט תמונה  פרגולה אלומיניום - ofekmaakot.co.il
קרדיט תמונה פרגולה אלומיניום - ofekmaakot.co.il

פרגולה אלומיניום – יש על מי לסמוך

החדשנות הגיעה גם אל עולם העיצוב הבית, ודירות בהן יש מרפסת שמש, גינה או חצר יכולות להתאבזר בציוד איכותי המעניק פסטורליות מפנקת. במיקומים אלו בבית לא מעט אנשים אוהבים לבלות בשעות הבוקר עם הקפה, בשעות הצהריים עם ספר טוב. או שעות הערב עם חברים או משפחה.

עם פרגולות אלומיניום דמוי עץ תוכלו לעשות זאת בקלות, ליהנות מהתקנה של פרגולה אלומיניום איכותית מהירה וקלה ולבצע שדרוג מהיר של הבית, כמו שתמיד חלמתם .

פרגולות העשויות אלומיניום נחשבות למוצר קלאסי ואיכותי. ניתן לעצב באמצעות אלומיניום במגוון צבעים, החומר גמיש לעיצובים שונים והוא מעניק מראה מודרני המתאים לכל חצר, גינה וגג.

אלומיניום הוא חומר גלם קל, אינו מצריך תחזוקה מאסיבית ובעל עמידות רבה. החומר עמיד לנזקי מים גשמים, ברד וקור קיצוני. ואף עמיד בפני חום קיצוני וקיץ מאסיבי כמו במדינה הקטנה והחמימה שלנו.

בנייה של פרגולות אלומיניום דמוי עץ תעניק גם את המראה הכפרי שכולם כל כך אוהבים, אם אתם פחות בעניין של מראה מודרני והייטקי. באמצעות חומר גלם זה תקבלו מוצר חזק, עמיד, ללא חלודה ובעל צבע איכותי.

פרגולות מעניקות הצללה איכותית, וכאשר החומר הוא חומר איכותי כמו אלומיניום זוהי בהחלט אופציה יוקרתית המשפרת את איכות החיים באופן משמעותי מאד.

פרגולה אלומיניום – 3 דברים שחשוב לדעת

  • כיסוי פרגולה

התקנת פרגולה מספיקה לעונות ספציפיות. חילוף עונות כמו שינוי גשמים קיצוניים, חום קיצוני ועוד מחייבים גם התקנה של כיסוי. הכיסויים קיימים מחומרי פח, פלסטיק, ברזנט ובמבוק.

  • מומלץ לסגור תקציב מראש

כל סיטואציה של שיפוץ הבית או שינוי ושדרוג אלמנטים בתוך הבית או מחוץ לו, מומלץ לעשות בחישוב מדויק של תקציב מראש. המחירים מתחילים מ500 ₪ עבור מ"ר ועלולים גם להגיע למעל 2,000 ₪ למ"ר.

  • בחרו את אנשי המקצוע בקפידה

כל שירות, מוצר, או נושא שאנחנו מתעניינים בו. רוכשים, שוכרים או שוקלים לפחות לעשות זאת מומלץ שנדע שאנשי המקצוע המתקינים יהיו הטובים ביותר. אל תתביישו לבקש המלצות, חוות דעת וביקורות. ובמידת הצורך גם כמובן שוחחו עם לקוחות קודמים, לקוחות הווה. ובקשו גם לראות עבודות קודמות. זוהי זכותכם המלאה, והמוצר שהולך ללוות אתכם לשנים רבות קדימה.

אופק מעקות אלומיניום הוא מפעל ייצור בתחום מעקות זכוכית למרפסות, פרגולות אלומיניום, פרגולות, מסתורי כביסה, פתרונות הצללה שונים, חיפוי קיר, וגדרות מאלומיניום. החברה פועלת מעל עשר שנים בכל רחבי הארץ ומעניקה שירות אדיב, מקצועי ובליווי אישי תוך כדי שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

אלומיניום