כאשר מחירי הדיור עולים מדי שנה, זוגות צעירים רבים מוצאים את עצמם בלי שום אפשרות לרכוש דירה בעתיד הקרוב. בשביל לקחת משכנתא, אנחנו נצטרך להחזיק לפחות ב-25% משווי הנכס. במקביל לעליות המחירים בשוק הנדל"ן, נפתחה בפני אנשים רבים אופציה של לקיחת משכנתא במימון מלא. זאת אומרת שאתם יכולים לקבל משכנתא מהבנק בסך כל שווי הדירה, אך האם זה נכון לכם?

משכנתא במימון מלא

משכנתא במימון מלא יכולה להיות אופציה מאוד מפתה, אתם תקבלו סוף סוף את הדירה עליה חלמתם. עם זאת, כל אדם שחושב לבחור בלקיחת הלוואה כלשהי צריך ליווי מקצועי. פרץ פיננסים הינו משרד של יועצים ללקיחת הלוואות, ייעוץ עסקי ועוד עורכי דין אשר מלווים את הקליינטים לאורך כל ההשקעה. ייעוץ הינו דבר הכרחי מכיוון שיש הרבה דברים שעלולים לשנות את הסכום עליו תשלמו. אם עכשיו אתם מבקשים משכנתא במימון מלא עבור דירה בשווי של מיליון ש"ח ולאחר כמה שנים שווי הדירה יורד ל-900,000 אתם בהפסד כאן וזה עוד בלי הריבית עליה אתם משלמים. בדיוק בגלל זה יש ערך מאוד גדול למקום בו אתם בוחרים להשקיע ולוודא האם באמת נכון לכם לקחת משכנתא במימון מלא. פרץ פיננסים מעניק שירותי ייעוץ למשקיעים, פנסיונרים, זוגות צעירים שזכו בתוכנית מחיר למשתכן ועוד.

האם יש אלטרנטיבה למשכנתא במימון מלא?

כאשר אין לכם הון עצמי בכלל, האפשרות הנוספת שיש לכם היא לקחת הלוואה לכל מטרה. כאשר אתם פונים לגוף בנקאי או חוץ בנקאי לצורך הלוואה לכל מטרה אתם אפילו לא צריכים לציין בפני הגורם המלווה את סיבת הבקשה. זאת פעולה שרבים בוחרים לעשות אבל היא לאו דווקא הבחירה הנכונה. הלוואה זו עם ריבית גבוהה יחסית ולכן, הבחירה שלכם לא משתלמת כי בסופו של דבר לטווח הארוך אתם משלמים הרבה יותר. כאשר אתם בוחרים לקחת משכנתא במימון מלא אנחנו ממליצים לכם לפנות אל פרץ פיננסים לצורך ייעוץ מעמיק אשר שם על השולחן את היתרונות והחסרונות של הפעולה.