עיצוב הנוף המודרני מכתיב חוקים משלו. פרגולות הצללה מאלומיניום הפכו לטרנד חדש בעיצוב של גינה או מרפסת, הן נראות מאוד ייצוגי ומאפשרות לכם ליצור צל ולהגן מפני הגשם. פרגולה יכולה להיות גם מבנה עצמאי וגם חלק מהבניין, מה שנותן יותר הזדמנויות לביצוע רעיונות יצירתיים.

כלים

פרגולה אלומיניום מרגע הופעתה בשוק מושכת מאוד את תשומת ליבם של בעלי בתים ומעצבים. ישנם מספר סוגים של פרגולות כך שתוכלו לבחור בדגם הטוב ביותר שישתלב באופן מושלם עם הנוף. אחד הסוגים הללו הוא הפרגולה החשמלית. דגם כזה עשוי להיות בעל גג נפתח לחלוטין או גג בצורת רפפות סיבוביות. כל אחד מדגמים  בעל יתרונות משלו, אך המשימה העיקרית שלהם היא לספק הצללה אמינה והגנה מפני גשם ורוח.

יש גם פרגולה אלומיניום עם רפפות קבועות המותקנות במרחק מסוים זה מזה, וכך נוצר צל קבוע ורק קרני שמש חלשים יכולים להיכנס לתוך המבנה. בגלל חוסר יכולת לשנות את הזווית, מיקום הצל משתנה עם מיקום השמש. וזה חשוב לקחת בחשבון בבחירת הדגם המתאים.

פרגולות הצללה מאלומיניום - מדוע ניתנת עדיפות לחומר הספציפי הזה? אלומיניום הוא חומר עם מאפיינים תפעוליים מצוינים. הוא לא מושפע מקורוזיה. בזכות הגמישות של החומר אפשר לעשות ממנו את המבנים המורכבים ביותר, ומשקלו הקל לא יהפוך את המבנה לענק מדי.

התקנת הפרגולה די פשוטה מכיוון שמבנים כאלה קלים יחסית. ניתן להעביר אותם למקום אחר במידת הצורך. תמיד מומלץ להשתמש בשירותיהם של אנשי מקצוע, כדי לא לשבור בטעות שום דבר במבנה עצמו (במיוחד אם הוא מצויד במרכיבים חשמליים כלשהם).

נשאלת השאלה: מה עלות פרגולה אלומיניום? האם זה לא יקר מדי בגלל שייצור והתקנת העיצוב הזה הוא עבודה הנדסאית לכל דבר.

פרגולות אלומיניום מחיר נוצרת ממרכיבים רבים. העיקרי שבהם הוא גודל המבנה. חברות רבות קובעות את המחיר למ"ר, מבצעות את מדידות התכנון העתידי ועל בסיס הנתונים האלה מחשבות את עלות המבנה כולו.

עם זאת, כדאי לזכור כי נתון זה אינו כולל את עלות עבודות ההתקנה ועלות ציוד נוסף. וזה אומר שאם מתוכנן לצייד את הפרגולה בפונקציונליות נוספת, אז היא תתווסף גם למחיר המבנה עצמו.

המחיר תלוי גם בכמות המומחים הנדרשים להרכבה ובזמן הנדרש להתקנה עצמה. לרוב, פרגולות מותקנות תוך 5-7 שעות, אך ישנם עיצובים יותר מורכבים שניתן להתקין תוך מספר ימים. זה תלוי בסוג הבנייה, בגודל, במספר חלקים, בהתקנת ציוד נוסף, למשל מכשירי תאורה או חימום.

לסיכום, כדאי לציין כי אם ברצונכם להזמין פרגולה ולברר את עלותה, צרו קשר עם המומחים שלנו. אנו מתמחים בתכנון וייצור פרגולות. מבחר הדגמים שלנו הוא אחד הגדולים בארץ. כאן תוכלו למצוא את הדגם שיענה על הדרישות שלכם מבחינת המראה ומאפייני הצבע.

אתם תוכלו לראות את סוגי הפרגולות באתר שלנו. להזמנת פרגולה עליכם רק להשאיר בקשה ואנחנו נבצע את כל תהליך.

אנו מציעים חבילת שירותים מלאה - מיצירת הפרויקט ועד ההתקנה. בנוסף אנו גם מספקים שרותי תחזוקה.

צרו קשר עמנו, עם החברה המובילה בשוק בכל הנוגע לפרגולות אלומיניום.