קבוצת מנוס הירושלמית בונה בימים אלו את פרויקט "נופי בראשית" ברובע 11 של שכונת שחמון באילת . החברה בעלת ניסיון רב שנים בתחום הבניה למגורים, הן בהתחדשות עירונית והן בפרויקטים חדשים למגורים. "נופי בראשית" נבנה כמעין מתחם, המחובר ברחוב הולנדי מתוך מטרה שהחברה הציבה לעצמה ליצור בפרויקט קהילה מחוברת, יציבה וקרובה, ערך שמלווה את קבוצת מנוס בכל פרויקט אותו היא בונה.

הקבוצה תרמה לגרעין התורני "אל עמי" הפועל באילת ומעניק תמיכה וסיוע לקהילה סכום של עשרות אלפי שקלים לטובת פעילות שתחזק את הקהילה. בין היתר, הגרעין סיפק ל 1000 משפחות באילת ערכות ששימשו אותן להתחברות לקהילה גדולה יותר, עולמית במסגרת פרויקט "שבת עולמית" במטרה ליצור תחושת הדדיות, שותפות גורל ושייכות במיוחד בתקופה הנוכחית של ריחוק חברתי.

שמואל חי ראובן, מנכ"ל קבוצת מנוס: " החברה שלנו פועלת שנים רבות בעיקר באיזור ירושלים. לאחרונה זיהינו באילת פוטנציאל ואנחנו גאים ושמחים לקחת חלק בפיתוח הכלכלי שלה על ידי הקמת פרויקט מגורים חדש "נופי בראשית" בשכונת שחמון. החיבור וההיכרות עם התושבים והקהילה הוא ערך חשוב שמנחה אותנו בעבודתנו ולכן היה לנו חשוב להכיר מקרוב את הקהילה באילת ולתמוך בקירוב, תמיכה והדדיות קהילתית. הפרויקט "שבת עולמית" שהועבר בהצלחה רבה על ידי הגרעין התורני "אל עמי" דווקא עכשיו בתקופת הקורונה שיצר חיבור בין משפחות ממקומות שונים הוא מבורך וחשוב ושמחנו לקחת בו חלק".

אהרון אקרמן, מנהל עמותת אל עמי- גרעין תורני באילת: "הפעילות שלנו מתמקדת בפיתוח וקידום פרויקטים בתחום החינוך, הרווחה, הזהות והתרבות היהודית בעיר. פעילי העמותה נפגשים מדי שבוע עם מאות מהתושבים מכל הגילאים. מרבית הפעילות מתקיימת לטובת ילדי ותושבי אילת ואנחנו רואים כערך עליון שיתופי פעולה הן עם מחלקות העירייה והן עם בעלי העסקים והחברות שהקהילה והעיר יקרים לליבם. אנחנו מבקשים להודות לקבוצת מנוס על ההצטרפות למשפחת התורמים והתומכים של פעילותינו בעיר ומאחלים לקבוצה הצלחה בקידום הפרויקטים והשתלבות בחיי הקהילה בעיר. אנחנו נשמח להמשיך ולהעמיק את הקשר גם בפרויקטים עתידיים".