מתי בפעם האחרונה עצרתם באבו גוש, לא רק כדי לנגב חומוס או כדי לעשות סיור בין הבתים הנמוכים והוותיקים שבמועצה המקומית?

בימים אלה יוצאת לדרך אחת היוזמות הנדל"ניות המרתקות של ישראל דווקא באבו גוש, כשלראשונה ייבנו במקום בניינים בני 6 קומות בפרויקט ייחודי שמקדמת קבוצת מנוס הירושלמית.

הפרויקט, תחת השם 'נופי אילן' מהווה את הסנונית הראשונה במתחם המערבי של אבו גוש, ולצידו יוקמו בהמשך מתחמים נוספים. סה"כ, ישווקו בכל המתחם המערבי 330 יח"ד, על מגרשים שחלקם מצויים עדיין בהליכי מכרז של רמ"י.

כאמור, הפרויקט הראשון שיוצא לדרך במתחם הוא של קבוצת מנוס הירושלמית שזכתה במכרז להקמת 121 יח"ד בשכונה המערבית החדשה. שטחו הכולל של פרויקט 'נופי אילן' הינו 12 דונם, והוא גובל ביער החמישה ובגן הלאומי הרי יהודה. הפרויקט צפוי לכלול 11 מבנים בני 6 קומות כל אחד. 11 יח"ד יוקמו בכל בניין, וביניהן דירות 3, 4 ו-5 חד', דירות גן ופנטהאוזים, הצופים לנוף עוצר הנשימה של הרי ירושלים. כל דירה בפרויקט תיהנה, כמובן, ממרפסות הצופות לנוף הירוק, חניה ומחסן.

קבוצת מנוס מצויה בימים אלה בעיצומו של תכנון הפרויקט, בו מיישמת הקבוצה את כל הלקחים מתקופת הקורונה כגון: גינות, פתחים רחבים, מרפסות מרווחות, דירות מאווררות וזרימה אופטימלית של שמש ואוויר . החברה מעריכה כי הבנייה במקום תחל כבר בשנה הקרובה ותאפשר לרוכשים ליהנות מהזדמנות נדל"נית ייחודית, במיקום מצוין- רק 20 דק' מירושלים, ו-35 דק' מתל-אביב, בסמיכות לכביש 1, המהווה עורק תחבורה משמעותי ומעניק לפרויקט נגישות לערים מרכזיות.

מנכ"ל קבוצת מנוס, שמואל חי ראובן: "קבוצת מנוס שמחה לקחת חלק משמעותי בהקמתה של השכונה החדשה, ולהקים בה פרויקט קהילתי חשוב, שיעניק לרוכשים בו איכות חיים ייחודית באחד המקומות היפים בארץ. אין לנו ספק כי הפרויקט צפוי ליהנות מביקושים גבוהים של משפחות המעוניינות ביתרונות הרבים של

מגורים בסטנדרט גבוה במיוחד, חיי קהילה בסביבה כפרית ונגישות למרכזי תעסוקה דוגמת ת"א וירושלים".

קבוצת מנוס היא קבוצת נדל"ן מהמובילות בענף בישראל, המוכרת לציבור בעיקר בזכות הניסיון, המקצועיות, החדשנות הניהולית, היצירתיות וראיית פני העתיד.

הקבוצה ידועה בזכות פעילותה הענפה בתחום ההתחדשות העירונית- תמ"א 38, פינוי בינוי, קבוצות הרכישה, הפשרת קרקעות לבנייה ובנייה חדשה באזורים שונים בארץ. לאחרונה, אף זכתה הקבוצה במקום הראשון במדד ההתחדשות העירונית בירושלים, מקום פעילותה המרכזי של הקבוצה.