על אף משבר הקורונה, ענף הבניה הוגדר כענף חיוני למשק מתחילת משבר הקורונה ובניית הפרויקטים המשיכה אם כי לא בתפוקה מלאה. כעת, קבוצת מנוס מדווחת על סיום בניה וקבלת טופס אכלוס לשני פרויקטים התחדשות עירונית בירושלים.

הפרויקט הראשון ברחוב ונדהם דידס 6 בשכונת המושבה הגרמנית היוקרתית. במסגרת הפרויקט חוזק בניין בן 3 קומות ובו 11 דירות ונבנו קומה וחצי נוספות ו 5 דירות חדשות. בין הדירות החדשות פנטהאוז בתכנון אדריכלי ייחודי שמציע נוף -360 מעלות על האזור היפה ביותר של ירושלים ומרפסת עם הכנה לבריכה. כמו כן בפרויקט דירות 4 חדרים בשטח של 100 מ"ר עם 10 מ"ר מרפסת ומפרט טכני ברמה הגבוהה ביותר במחיר החל מ 4.350 מיליון ש"ח. מעבר לחיזוק המבנה מפני רעידות האדמה, הדירות הקיימות קיבלו תוספת של 25 מ"ר, מרפסת שמש וחניה. כמו כן היתווספו לבניין מעלית חדישה ומפוארת, לובי וחדר מדרגות וגם נוספו חניות בין השאר גם באמצעות מכפילי חניה כך שתהיה חניה מוצמדת לכל דירה. הפרויקט תוכנן על ידי מייקל שוורץ ושות' אדריכלים.

הפרויקט השני ברחוב ריש לקיש 10 במרכז שכונת קטמון הישנה. מדובר בפרויקט יוקרתי שכולל חיזוק המבנה בן 4 קומות ו 8 דירות נגד רעידות אדמה, הרחבה ותכנון פנימי וחיצוני של הבניין. במסגרת הפרויקט נוספו לבניין 1.5 קומות ו 3 דירות חדשות. בין הדירות החדשות דירת פנטהאוז בעיצוב יוקרתי בת 5 חדרים בשטח של 135 מ"ר עם 116 מ"ר מרפסת במחיר החל מ 6.2 מיליון ₪. דיירי הבניין הוותיק קיבלו תוספת של כ - 50 מ"ר לדירתם, מרפסת מרווחת וחניה. כמו כן, קומת הכניסה מוקפת חצר מטופחת. הפרויקט תוכנן על ידי בר שיפמן-נתן אדריכלים.

כעת כאמור, שני הפרויקטים קיבלו טופס האכלוס והחברה תחל מיד באכלוס הדיירים החדשים.

שמואל חי ראובן מנכ"ל קבוצת מנוס: " בראש ובראשונה אני רוצה לברך את דיירי שני הפרויקטים על סיום הבניה ואת הדיירים החדשים על קבלת דירותיהם החדשות. השלמת בניית הפרויקטים וקבלת טפסי האכלוס מתאפשרים בזכות שיתוף הפעולה בין כל המחלקות בעיריית ירושלים שעל אף המגבלות והקשיים שנוצרו בתקופה זו בעקבות משבר הקורונה מצאה את הדרך לקדם את פרויקטי המגורים להם הדיירים חיכו וכעת יוכלו להיכנס להתחיל את חייהם בביתם החדש."