בעלי עסקים מכל הסוגים והמינים מחפשים ללא הרף אחר דרכים נוספות, יצירתיות ויעילות לשיווק העסק שלהם. כולם יודעים כיום כי ללא מערך שיווק אפקטיבי אף עסק אינו יכול לשרוד ולשגשג לאורך זמן.

כלים

 ואכן, שיטות השיווק השונות הולכות ומתפתחות כל הזמן, במיוחד בעשורים האחרונים לאור המהפכה הדיגיטלית שעוברת על העולם. עם זאת, השיווק הדיגיטלי מתאפיין גם ברמת תחרות גבוהה ביותר, מה שמהווה סיבה נוספת לכך שלא מעט עסקים פונים גם לדרכי שיווק פשוטות יותר, אך לא פחות יעילות. דוגמה קלאסית ומסקרנת לכך היא מה שנקרא בפשטות – סטנד תצוגה.

לתפוס את תשומת לב העוברים והשבים ולהעביר להם מידע - סטנד תצוגה

גם אם השם "סטנד תצוגה" אינו מצלצל לכם מוכר במיוחד, סביר להניח שאתם יודעים מה זה וכבר נתקלתם בלא מעט כאלו בעבר, אולי אפילו בפעם האחרונה שביקרתם בקניון או מרכז קניות גדול. סטנד תצוגה הוא שם כללי לסטנדים מתקני תצוגה אותם ניתן להעמיד מחוץ לחנות, ליד הדוכן ובמקומות אסטרטגיים נוספים שונים, כאשר הכוונה היא לאותם סטנדים עליהם מופיע מידע שיווקי זה או אחר, דוגמת הודעה על מבצע גדול, תמונות של מוצרים מסוימים, הזמנה לבקר בחנות וכד'. על פי רוב מדובר בסטנדים עמידים אשר ניתן להחליף את המדיה המופיעה עליו בקלות ובמהירות. כך, ניתן לפרסם היום מבצע מסוים, מחר להחליף את הפרסום במסרים כלליים דוגמת לוגו העסק, חץ המצביע לכיוון החנות עצמה, תמונה של מוצר מוביל ועוד.

אם ביקרתם לאחרונה במרכז קניות או באזור עם חנויות, ראיתם "באנר" המכריז על מבצע מסוים והסתקרנתם וניגשתם לבחון את אותה חנות או בית עסק, כנראה שנוכחתם "על בשרכם" באפקטיביות של סטנד התצוגה...

אמצעי שיווק אפקטיבי, זול ופשוט

הסיבה לפופולאריות הרבה של סוגים שונים של סטנד תצוגה בארץ ובעולם, היא פשוט כי מדובר בכלי שיווקי משתלם ביותר – מצד אחד מדובר באביזר זול יחסית, אותו רוכשים פעם אחת (את הסטנד עצמו) ולאחר מכן ניתן להחליף ולהלביש עליו באנרים שונים המשווקים מוצרים שונים או בדרכים שונות. מכיוון שניתן להציב את סטנד התצוגה מחוץ לשטח החנות, הוא מאפשר לנו בעצם להרחיב את השטח בו אנו פועלים, ומסייע לעסק במיוחד לזכות בתשומת ליבם של העוברים והשבים בקרבת מקום – לקוחות פוטנציאליים אשר ללא סטנד התצוגה הסיכויים לכך שהיו נחשפים לחנות שלנו היו נמוכים בהרבה.

גם הפשטות של אמצעי שיווקי זה הופכת אותו לפופולארי ולקוסם לכל כך הרבה עסקים קטנים – במקום מסכים דיגיטליים צבעוניים המקיפים אותנו כיום מכל כיוון, מדובר בבאנר מודפס, אמיתי ו"מוחשי", כזה שמעמידים במיקום מרכזי כלשהו ומאפשרים לו פשוט להעביר את המידע אודות העסק שלנו או מוצר/מבצע ספציפי זה או אחר לעוברים והשבים באופן אשר אינו אגרסיבי, אך עם זאת אפקטיבי ביותר.