כבר מזמן שאפשר להגיד כי רשת האינטרנט והרשתות החברתיות מהוות מקור מרכזי לצריכת אקטואליה, חדשות, מידע בנושאי תרבות ופנאי, צרכנות, נדל"ן וכו'. במקביל לאתרי החדשות הארציים, גם המקומונים המובילים בישראל כבר נמצאים מזמן ברשת וזה הוא אתר חדשות חיפה והקריות, שהוקם בשנת 2002.

כלים

 

חדשות חיפה והקריות מביא לכם כתבות על כל מה שקורה בחיפה, ראיונות עם חיפאים ומדריכי פנאי ובידור בחיפה, בקריות, בערים נשר, טירת כרמל והסביבה. בנוסף בזכות צוות הכתבים של מקומון מוביל זה תוכלו למצוא סקירה מלאה אודות תחומים נוספים בחיפה והקריות כגון נדל"ן, ספורט, צרכנות וכו'. "קל להיכנס, קשה לצאת”, אומרים במערכת האתר.

מבדיקה קצרה, ממה שראינו, אתר חדשות חיפה והקריות הינו המקומון הנפוץ ביותר בישראל מבחינת חברים בדף הפייסבוק שלו: לא פחות מ-94,000! גם כשמשווים את האתר ליתר המקומונים באזור חיפה הוא מוביל בפער ניכר. בנוסף לאתר מדריך עסקים מומלצים מושקע הכולל אלפי בתי עסק ובעלי מקצועי בחיפה והסביבה.

מקומונים מקבלים עדיפות בקרב על פיד הפייסבוק

כבר בשנת 2018, הודיע מארק צוקרברג על שינויים שמטרתם לייצר העדפה לפוסטים של בני המשפחה והחברים שלכם על פני חברות, מותגים וגם כלי תקשורת. אבל... צוקרברג הדגיש כי החדשות המקומיות יקבלו דגש רב יותר על פני חדשות כלליות.

"אנשים אומרים לנו שהם מעוניינים לראות יותר דיווחים מקומיים. חדשות כאלו עוזרות לנו להבין סוגיות שקורות בתוך הקהילות שלנו ומשפיעות על חיינו", אמר צוקרברג בזמנו.

"החל מהיום, נתחיל להציג יותר חדשות וסיפורים מערוצי התקשורת של העיר או הקהילה שלכם. המהלך יתחיל בארצות הברית מתוך מטרה להרחיב זאת למדינות נוספות", המשיך צוקרברג. "חדשות מקומיות מסייעות לבניית קהילה, גם ברשת וגם מחוצה לה".

מעל מיליון תושבים צמאים לדעת מה קורה

"במטרופולין חיפה גרים מעל מיליון בני אדם", אומרים במערכת חדשות חיפה והקריות, “מדובר במספר עצום של בני אדם שמעניין אותם הזיהום ליד הבית, שחיתות בעיריות וגם לאן אפשר לצאת בערב".

גרים באזור? תנו הצצה לחדשות חיפה והקריות – www.krayot.com