סוגי פוליש – מדריך למתחילים

מדי פעם מגיע הרגע שבו הרצפה פשוט זועקת לתשומת לב. אחרי שנים שבהן גררנו רהיטים ולכלכנו אותה, בזמן שהיא ספגה את הכל, היא מתחילה לאותת שהיא מתעייפת. הברק כבר לא שם וגם כשאנחנו מנקים את הבית ביסודיות התוצאה לא נראית מושלמת כמו בעבר. הבשורה הטובה היא שאנחנו לא צריכים להחליף אותה בדגם חדש ויקר יותר. למעשה, פוליש לרצפה הוא פתרון הרבה יותר יעיל וחסכוני. אם אתם מדמיינים את הרגע שבו תצטרכו לשבור את הגב בעודכם משפשפים ומקרצפים את הרצפות, הבשורה הטובה שאתם ממש לא צריכים לעשות את זה. פוליש מקצועי הוא פתרון יעיל ופשוט יותר, ורגע לפני שאתם יוצאים לדרך כדאי שתכירו את האפשרויות שלכם.

כלים

 

על שלושה סוגי פוליש דברה התורה

אם ננסה לתאר את הפעולה בפשטות, פוליש הוא מהלך שבמסגרתו מתבצעת הברקה של הרצפות. זה לא קורה בתוך דקות, אלא נדרש תהליך מורכב ומקצועי יותר. צוות מיומן עם מכשור מתקדם זה השילוב הנכון שיבטיח לכם את התוצאה הרצויה. עם זאת, כדאי לזכור שישנם סוגים שונים של פוליש לרצפה, ושלושת הנפוצים הם וקס, קריסטל ואקרילי. פוליש קריסטל נחשב לפופולארי יותר בעיקר משום שהוא עמיד ואיכותי מאוד. אם אתם מחפשים את החסרונות שלו אפשר למנות שניים: משך הזמן שנדרש לביצוע הפעולה ומחירה. פתרון מהיר וזול יותר הוא פוליש וקס, אבל גם לו יש חסרונות משלו ובראשם העובדה שמדובר בחומר עמיד הרבה פחות. הסוג השלישי, פוליש אקרילי, מיועד לחדרי חשמל, למפעלים ולמעבדות, שהמאפיין העיקרי שלהם הוא זרם החשמל הגבוה העובר בהם. החומר הייחודי כולל גם חומרים אנטי סינטטיים שמונעים התחשמלות, מה שמסביר למה זו הטכניקה המועדפת במקומות מהסוג הזה.

האם תוכלו לעשות את זה לבד?

אנשים רבים מחפשים דרכים חלופיות לרענן את הריצוף, בעיקר מתוך שיקולי עלות. באופן עקרוני אתם יכולים לנסות לעשות את זה לבד, אם כי הפעולה תדרוש מכם זמן רב והמון אנרגיות. כדי לעשות את זה בעצמכם תצטרכו לרכוש חומרים מתאימים, חלקם טובים מאוד (אבל לא מקצועיים). תצטרכו גם להתכונן לכמה שעות של קרצוף ושפשוף, כך שאולי תשרפו קלוריות אבל לא בטוח שתיהנו מהדרך. חברת פוליש תחסוך את הזמן ואת האנרגיות הללו, ועם תוצאה מקצועית ואיכותית יותר היא גם תאפשר לכם ליהנות מבית נקי ומבריק לאורך זמן. אז למה שתשברו את הגב?

למידע נוסף כנסו:

https://www.polishofir.co.il/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9-%D7%9C%D7%A8%D7%A6%D7%A4%D7%94/