פותחים משרד חדש? מאמר זה נכתב עבורכם. עיצוב נכון של משרד חדש, משפיע באופן משמעותי על הפרודוקטיביות המיוצרת על ידי עובדי המשרד וזו כשלעצמה סיבה מספיק טובה להשקיע מחשבה ולעיתים כסף בריהוט המשרד. ככל שהפרודוקטיביות כמו גם איכות העבודה גבוהים יותר, כך ניתן יהיה להחזיר מהר יותר את ההשקעה שהושקעה עבור העיצוב במשרד אז קדימה, בואו נצא לדרך.

כלים

 

האפשרויות של ריהוט משרד הן רבות ומגוונות כך שאם אתם סבורים כי החוש העיצובי שלכם מוטל בספק, אולי כדאי לשקול את שרותיה של מעצבת פנים שתעניק מהידע והניסיון אותו צברה במהלך חייה התעסוקתיים.

לעיצוב המשרד ולריהוט חשיבות רבה

עליכם לקחת בחשבון כי הריהוט במשרד עונה על מספר קריטריונים במקביל, מצד אחד הוא מהווה כלי עבודה לכל דבר ועניין עבורכם ועבור עובדי החברה. הוא תומך במיתוג החברה שלכם בהתאמה מלאה לשמחה ולחיות הנדרשת במשרד והוא כמובן מקבל את פניהם של אורחי ולקוחות המשרד והוא זה שמשרה בהם את הרושם הראשוני שכמובן חשוב לאין שיעור בין היתר להצלחת העסקאות.

ככל שתשקיעו היום בבחירת הריהוט, כך תיהנו ממנו מחר ובעתיד הרחוק הן מבחינת הפרודוקטיביות של העובדים, הן מבחינת איכות העבודה, ההצלחה בסגירת עסקאות עם לקוחות שהתרשמו לחיוב מהחברה והן מבחינת הנוחות.

כך תצליחו במשימת הריהוט

לא כל אחד מצליח במשימה לרהט את משרדו, אך כדי שיהיה לכם את היכולת לפחות לגבש כיוון, ענו לעצמכם על מספר שאלות בסיסיות ורק אחר כך צאו לדרך.

ערכו רשימה של כלל הציוד אותו אתם מחפשים למשרדכם – כסאות, שולחנות, וילונות, כונניות, מנורות, סטנדים ועוד. ככל שהרשימה תהיה מדויקת יותר, כך תוכלו להיות ערוכים לרכישה גם מבחינה תקציבית. בשלב זה הגדירו האם יהיה לכם חדר ישיבות, האם קיים אזור המתנה לאורחים ועוד. בחרו את סוג החומר ממנו מיוצר הריהוט – האם אתם מחפשים עץ מלא, פורמייקה, פלסטיק ועוד – לסוג החומר השפעה משמעותית על האווירה במשרד שיכולה לנוע מאווירה כפרית עד עיצוב הייטקיסטי נקי. צבעים – בבואכם לבחור את הצבע של הריהוט, עליכם להתחשב בחברה שלכם ובמיתוג שלה. אם אתם יכולים להתאים את הריהוט לצבע הלוגו של החברה הרי זה משובח אך אם אין לזה מקום, בחרו בצבעים אשר ישדרו את האווירה בה אתם מעוניינים – אווירה צעירה, שמרנית וכו'... מקומות אחסון – אחד הפרמטרים שגורמים למשרד להיראות מוזנח הוא בלגן ובלגן נוצר בשל מחסור בשטחי אחסון – השתדלו לרכוש כמה שיותר ארונות שיהווה עבורכם מקומות אחסון לציוד ובין היתר הדפים של המדפסת, העטים, הכבלים שמועברים מעמדה לעמדה ועוד.

לסיכום – הבחירה בריהוט היא חשובה לאין שיעור מבחינות רבות. אם יש באפשרותכם להיעזר בבעלי מקצוע לריהוט המשרד החדש עשו זאת, אחרת בקשו מהעובדים בחנות הרהיטים לסייע לכם בבחירה.

הכתבה בחסות "אופיס שופ ריהוט משרדי"

לאתר החברה : https://www.officeshop.co.il/