אם אתם אוהבים לעשן, ובעיקר רוצים לעשן עם כמה שפחות נזקים לגופכם - חשוב שתדעו כי כיום באמצעות מכשיר אידוי הידוע גם בשם: וופריזר ניתן לעשן בצורה פחות מזיקה, תוך קבלת מקסימום אפקט בזמן העישון.

כלים

עישון של עלים, טבק, צמחי מרפא ושלל חומרים הפופולאריים לעישון, מקנה לרבים את היכולת ליהנות מזמן איכות לבד, עם בני הזוג או עם חברים. אבל כיצד מפחיתים את נזקי העישון באמצעות מכשיר אידוי?

על מנת להבין כיצד מקטינים את נזקי העישון וכיצד בוחרים וופורייזר טוב, חשוב בראשית לדעת מהו בכלל וופורייזר.

וופורייזר הוא מכשיר חשמלי אשר מסייע לאדות את הטמפרטורה של השמנים על ידי החימום שלהם, כאשר החימום והאידוי מסייעים לא לשרוף את העלים - מה שגורם לכניסת עשן שאינו בריא לריאות, תוך ייבוש העלים עד שהנוזלים משתחררים בצורה של אדים ולא שריפה.

אידוי העלים מסייע לקבל את הטעם ואת הסגולות של העלים מבלי העשן שנחשב מזיק לבריאות וכזה ששורף את הריאות.

מלבד זאת, על ידי מכשיר האידוי ניתן להפטר מחומרים רעילים כמו ניקוטין בעת ערבוב של עלים עם טבק, וקבל ההשפעה המזוקקת והטהורה של החומר שאותו מעשנים.

אחד היתרונות הפיזיים של המכשיר הוא היכולת לעשן עם מינימום לכלוך לסביבה, עשן שריחו רע, והרגשה של ריח כבד ברחבי החלל.

מהם הסוגים השונים של הוופורייזרים?

כיום ישנם מגוון סוגים של מכשירי אידוי כאשר חלקם ניידים שניתן לעשן בצורה דיסקרטית באמצעותם בכל מקום, חלקם מתאימים לעישון צמחים, חלק מתאימים לשימוש של נוזלים, טבק ועוד.

עם זאת לכלל המכשירים ישנה מטרה אחת ברורה והיא עישון של אדים נקיים ללא שריפה וללא כניסה של עשן לריאות.

אז כיצד בוחרים את הוופורייזר הנכון?

כדי לבחור את מכשיר האידוי הנכון חשוב לשים לב לכמה דגשים:

גודל מתאים - בחרו את הגודל הרצוי של מכשיר האידוי ביחס לשימוש שלכם ובהתאם למקום שבו אתם מעשנים.

יצרן – בחרו וופורייזר איכותי מיצרן איכותי. בדרך כלל ניתן ליהנות ממכשירי אידוי שמיוצרים בחו"ל אשר אותם מוכרים בארץ דרך חנויות מקוונות.

מחיר – מכשירי אידוי הם לא דבר זול במיוחד, ולכן חשוב לבחור בוופורייזר המתאים לתקציב שלכם. רכישה מקוונות או רכישה מחו"ל תעזור לכם להוזיל את העלות של המכשיר.

אחריות – וודאו כי אתם מקבלים אחריות של שנה לפחות על המכשיר.

סוג עישון – שימו לב כי המכשיר מתאים לצרכי העישון שלכם. כיום ישנן סוגים שונים של וופורייזרים שחלקם מתאימים לאידוי נוזלים, חלק מתאימים לעלים וחלקם לטבק.

סוללה – חשוב לוודא כי ברכישת המכשיר אתם מקבלים סוללה חזקה ונטענת שתחזיק מעמד לאורך שנים.

ניידות – בחרו בוופורייזר נייד אשר תוכלו לשאת עמכם לכל מקום.

למידע נוסף על בחירה וקנייה של אביזרי עישון.

אז אם אתם רוצים ליהנות מתהליך עישון נקי יותר, ללא עשן בריאות או בסביבה שלכם, מעישון בעל ערך מוסף ואיכותי יותר – זה הזמן לבחור ופורייזר מוצלח.