עו"ס ענבל חרמוני נבחרה אתמול (שלישי 30/1) לראשות איגוד העובדים הסוציאליים, בבחירות שנערכו ב-145 קלפיות ברחבי הארץ. חרמוני זכתה לתמיכה רחבה, של 2,882 עובדות ועובדים סוציאליים, המהווים 61.87% מכלל הבוחרים.

כלים
ענבל חרמוני (צילום:יח"צ)
ענבל חרמוני (צילום:יח"צ)

ענבל חרמוני חרטה על דגלה מאבק נחוש ובלתי מתפשר, למען העובדות והעובדים הסוציאליים, למען שיפור בשכרם, בתנאי העסקתם, בתקינה, במעמסה, בקידום התדמית המקצועית ועוד.

ענבל: "אני מודה לעו"ס מומחה צפרא דוויק על חמש שנים של עבודה מסורה ומחויבות עמוקה למען ציבור העובדים הסוציאליים ובטוחה כי תמשיך לתרום מניסיונה.

צפויים לנו אתגרים רבים ועבודה קשה ומאומצת למען השגת שינוי יסודי בשכרנו, בתנאי עבודתנו ובמצבם של השירותים החברתיים בישראל. העובדים והעובדות הסוציאליות צריכות וראויות להשתכר שכר הוגן, והשירותים החברתיים צריכים להיות מתקוצבים בצורה הולמת. זה לא המצב כעת ואנחנו נשנה זאת ביחד ובנחישות. אני אפעל ביחד עם כל הצירים/ות שנבחרו וקיבלו את אמון הציבור, עם בעלי התפקידים באיגוד, עם מוסדות ההסתדרות ועם כלל העובדים והעובדות הסוציאליות – עד שנשיג את אחרון היעדים שהצבנו.

אני נרגשת מהמסע שעשיתי, יחד עם חברותי וחברי מתנועת עתידנו, והפעילים הרבים שפעלו יחד איתנו בחודשים האחרונים. זו הייתה פעולת שטח משותפת, עבודת ארגון קהילתית אמיתית, מחברת ומייצרת מציאות. התוצאה של הבחירות הללו היא הוכחה ניצחת שאין דבר העומד בפני נחישותה של קבוצת אנשים הפועלת ביחד למען מטרה משותפת.

הבחירות מבחינתי הן רק האמצעי, וכעת מחכה לכולנו עבודה רבה למען קידום המקצוע הכל כך חשוב והיקר שלנו. למען העובדות והעובדים הסוציאליים, למען שירותי הרווחה והפונים לשירותי הרווחה ולמען החברה הישראלית כולה. "