אחרי שהחלטתם סוף סוף להוציא את הבלנדר חזרה לנוף המטבח, ניקיתם את האבק ממנו והחלפתם את הכמות הנכבדת של דגני הבוקר בשייק מגניב שאמור להיות מרזה, ציפתם לראות את הקילוגרמים על המשקל יורדים בקצב מסחרר, אבל משהו בתכנית לא צלח והקילוגרמים נשארו עומדים במקומם או גרוע יותר, המשקל מראה יותר!.

כלים

 

אל דאגה, ריכזתי את הטעויות הנפוצות בהכנת שייקים שמיועדים להרזיה כדי שבפעם הבאה כשתפגשו בבלנדר ה-NUTRIBULLET שלך- רק דברים טובים יצאו מזה.

טעות מספר 1- חסרים לכם סיבים בשייק

סיבים הם הדבר הכי קרוב לגלולת קסם לאובדן במשקל שתפגשו. הם אלו שממלאים אתכם, מונעים תחושת רעב ובסוף, גורמים לכם לאכול פחות במהלך היום.
לא בכל פרי יש כמות סיבים גבוהה לכן, עליכם לבחור את הפירות הנכונים כדי להגיע למצב שבו יש בשייק שלכם יש לפחות 10 גרם של סיבים.
פירות וירקות עשירים בסיבים הם- כרוב, גרגרי יער, אבוקדו, קווי, אגס, שעועית, פשתן וזרעי צ'יה.

טעות מספר 2-חסר לכם חלבון בשייק

על אף המראה הירוק, הבריא והמרזה של השייק שלכם, רוב הסיכויים שחסר לכם החלבון הדרוש שמאפשר לשמור על אנרגיה לאורך היום.

כדי למנוע את הרצון והביצוע של אכילת נשנוש רב קלוריות במהלך היום, הכניסו כ-10 גרם של חלבון לשייקים שלכם. תוכלו למצוא את הכמות הנדרשת בחלב או סויה, יוגורט יווני (יש בו יותר חלבון מיוגורט רגיל), גבינת קוטג', אבקת חלבון, טופו רך, שעועית או אגוזים.

טעות מספר 3- אתם מכניסים יותר מידי פירות לשייק

אין ספק ששלוק משייק עשיר ב(המון) פירות בריא יותר מלבלוס חתיכת בראוניס, אך עדין, למרות שהפירות מכילים ערכים תזונתיים חשובים והמון סיבים- הם מהווים מכשול מבחינה קלורית.

כשאתם מכינה שייק עם חמישה סוגי פירות שונים, אתם יכולים להיקלע למצב של שתיית שייק (טעים) אבל מהסוג שמכיל 500 קלוריות ויותר, שבסוף גם יגרום לכם להרגיש רעבים אחרי שעה ותתפתו לאכול שוב במהרה.
כדי לאזן זאת, ערבבו ב-NUTRIBULLET פרי עם סויה, חלב, אגוזים, יוגורט או כל חלבון אחר שציינתי למעלה.

טעות מספר 4- את מכניסה ממתיקים נוספים לשייק

כף אחת של דבש או של סירופ מייפל תוסיף לשייק שלכם 60 קלוריות מיותרות, מה שגם אין צורך בהן בשייק שמכיל פירות מתוקים באופן טבעי וכמובן שיש עוד ממתיקים ביוגורט, חלב או מיץ פירות, לכן הימנעו ממתיקים מיותרים והשתמשו בסויה דלת סוכר או חלב שקדים במקום.
תאמינו לי, אתם תתרגלו לטעם במהרה.

עכשיו, אחרי שהבנו מה הטעויות הנפוצות בהכנת שייקים להרזיה, רוצו אל הבלנדר והכינו את שייק הדיאטה המדהים שלכם.
אני ממליצה להשתמש בבלנדר ה-NUTRIBULLET בגלל יעילותו והנוחות בשימוש כדי להפוך את הכנת השייק בבוקר או בכל זמן אחר במהלך היום לפשוט יותר מאי פעם.

אין לכם עדין NUTRIBULLET? למה אתם מחכים?
לרכישה ופרטים נוספים- http://www.oig.co.il/catalog/%D7%91%D7%9C%D7%A0%D7%93%D7%A8-nutri-bullet/

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS