נדמה כי אין אויב גדול יותר באנושות כמו האבק. אנחנו נמצאים כל הזמן במרדף אחרי אותם גרגירים חמקניים אשר מתיישבים להם בכל מקום ועל כל משטח. לא יועילו לנו כל התחבולות והניסיונות כמו סגירת חלונות וכדומה. האבק הוא זה שתמיד חוגג את ניצחונו המוחץ. האם יש מה לעשות? יש! שואב האבק הרובוטי יציל את המצב!

כלים
שואב אבק רובוטי
שואב אבק רובוטי

 

הקרב נגד האבק

האבק זהו דבר המציק לכל אחד מאתנו אך במיוחד לאנשים האלרגיים לקרדית הנמצא באבק. אלו סובלים סבל של ממש בעקבות החשיפה לאבק והם נמצאים במרדף תמידי אחריו. בדיוק עבורם אנחנו כאן. הכירו את השואב הרובוטי. שואב אבק רובוטי יילחם במקומכם וילכוד את גרגרי האבק הסוררים המתיישבים אצלכם בבית ויותיר את האזור חף מאבק. נשמע חלום? אכן, זהו סוג של חלום, והוא יכול להתגשם גם אצלכם בבית!

שואב אבק רובוטי – למי ולמה הוא מתאים?

שואבי האבק הרובוטיים זוהי המילה החמה ביותר בתחום של שואבי האבק הביתיים. הם אולי לא מסוגלים לבצע ממש את כל מה ששואב האבק הרגיל מבצע אך כאשר מדובר בניקוי של משטחים רגילים וישרים הם עושים עבודה מעולה וחוסכים לנו הרבה מאמץ וגם הרבה זמן. התוצאות של השואב מעולות!

איך בעצם פועל שואב האבק הרובוטי? אחת מהתכונות שמייחדות את שואב האבק הרובוטי זוהי היכולת לנוע במרחב פתוח באופן עצמאי. השואבים הללו מסוגלים לנווט בעצמם את הדרך וכך להתגבר על מכשולים שונים הצצים בדרכם כמו קירות או רהיטים גדולים וכבדים.

סוגים של שואבים רובוטיים

כמו בכל דבר גם כאן קיימות אפשרויות רבות של שואבים וכל לקוח יכול למעשה לבחור בשואב המתאים לו הן מבחינת היכולות של השואב והן בהתאם למחיר שלו כאשר קיים טווח רחב של מחירים.

ישנם שואבים המכילים מברשות מיוחדות ורחבות אשר אלו מסוגלים לאסוף את כל האבק כאשר ישנו בתוך המכשיר פילטר אנטי אלרגני, פילטר המצליח לסנן את כל הלכלוך והוא מייצר אוויר נקי לגמרי עד לרמה מקרונית מבלי שיישארו גורמי האלרגיה הפוגעים בבריאותנו.

ישנם השואבים אשר ניתן לתכנן את העבודה שלהם על פי תכנית קבועה והשואב מעצמו ייצא לעבודה ביום הקבוע ובשעה בה 'הזמנתם' אצלו את הניקיון. תמיד אפשר כמובן ללחוץ ולתזמן את הניקוי ואת השאיבה בזמן הרצוי.

ישנן פונקציות רבות אשר מאפשרים לשואב לשלוט על העבודה מבלי שחפצים שונים הנמצאים על גבי הקרקע ייפגעו או מבלי שהשואב יחרוג מהשטח אשר אותו אנחנו רוצים לנקות.

איך נבחר לנו שואב?

הבחירה בשואב האבק אמור לכלול את בחינת ההיבטים הבאים:

מהירות של השואב – חשוב שנבחן את האפשרויות השונות ונתאים את השואב הרצוי לנו מבחינת מהירות העבודה שלו. התאמה למשטח הרצוי – חשוב שהשואב יתאים לסוגי המשטחים אותם אנחנו רוצים לנקות. מחיר – ישנו טווח מחירים רחב בתחום השואבים הרובוטיים וכל אחד יכול למצוא בקלות את המוצר הכי מתאים לו.