ב"יום המעשים הטובים" של משרד העבודה והרווחה: שירותי הרווחה מגיעים אליכם! הפנינג ענק במעלה אדומים, תחנות שירות וסיוע בקניון חולון, לוד, אלעד ומקומות נוספים! שר העבודה והרווחה חיים כץ: " המעשה הכי טוב של השירות הציבורי הוא הקלה במימוש זכויות ומתן מענה רגיש ונגיש לאזרחים.

כלים
שר העבודה והרווחה חיים כץ
שר העבודה והרווחה חיים כץ

אני מזמין את כל התושבים להגיע לתחנות שנפעיל ברחבי הארץ ולהיוודע לזכויות שמגיעות להם". מחר (28/03) יוקמו ב-20 רשויות ברחבי הארץ תחנות סיוע לציבור במסגרת "יום המעשים הטובים" של שי"ל- שירות ייעוץ לאזרח במשרד העבודה והרווחה.

שי"ל עושה מעשים טובים במשך כל ימות השנה בזכותם של 1200 מתנדבים ממגוון רחב של אנשי מקצוע והתמחויות מסייעים/מייעצים ומנגישים את זכויותיהם וחובותיהם של הפונים/הלקוחות/האזרחים.

השנה הרווחה מגיעה לערים השונות, ומקימה תחנות סיוע לכל התושבים ומנגישה לכולם את הזכויות בכל מקום מרכזי בעיר שלהם. המטרה- לסייע, לייעץ ולחשוף את הציבור לזכויותיו ולשירותים המוצעים לו במשרד העבודה והרווחה.

בארבע מתוך הרשויות (אלעד, לוד, חולון ומעלה אדומים) צוות אגף משאבי קהילה במשרד יבקר וייחשף לפעילות ולפרויקטים של תחום התנדבות/שי"ל, באלעד תיערך פגישה עם ראש העיר, בקניון חולון יוקמו עמדות יעוץ ומידע עם אנשי שי"ל, במעלה אדומים ייערך הפנינג עם מגוון פעילויות ואירועים: שוק קח תן עירוני, דוכני הסברה, ארגוני התנדבות ועוד.