אבי נאור יו"ר ומייסד עמותת אור ירוק מינה את ארז קיטה למנכ"ל העמותה. אבי נאור יו"ר ומייסד עמותת אור ירוק: "בחמש שנים האחרונות, אנו עדים לכך שמגמת הירידה בתאונות דרכים אותה חווינו עד שנת 2012 נפסקה. בשנה זו היו 290 הרוגים ומאז שיעור ההרוגים עולה בהתמדה. אין ספק שהקיצוץ התקציבי במאבק בתאונות הדרכים, מספר הניידות במשטרה שקוצץ, מספר השוטרים שקוצץ ואי התקנה של מצלמות המהירות בהיקף הנדרש, הם הגורמים למגמה זו.

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק. צילום: עמותת אור ירוק
ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק. צילום: עמותת אור ירוק
המאבק הלאומי בקטל בדרכים הוא משימה לאומית ואזרחית החייבת לעמוד בראש סדר העדיפויות של ממשלת ישראל והעומד בראשה" חתן פרס ישראל אבי נאור, יו"ר ומייסד את עמותת אור ירוק, מינה היום, יום ראשון 12 במרץ 2017, את ארז קיטה (47) למנכ"ל העמותה במקומו של שמואל אבואב, שהתמנה למנכ"ל משרד החינוך.

קיטה (47), נשוי ואב לארבעה, שימש מאז 2009 כסמנכ"ל עמותת אור ירוק והיה אחראי על תקציב וגיוס המשאבים לעמותה. במסגרת תפקידו פעל לשיתופי פעולה נרחבים אל מול משרדי הממשלה, הרשויות המקומיות וגופים עסקיים. כמו כן, היה אחראי על אלפי המתנדבים הפעילים בעמותה במסגרת עשרות פרויקטים.

לארז קיטה עבר עשיר בניהול מערכות גדולות ופרויקטים לאומיים והוא ביצע שורה של תפקידים במנהל הציבורי. במשך שנתיים (2007-2009) הוא כיהן כראש מחלקת התיישבות במנהלת סל"ע שבמשרד ראש הממשלה ולפני כן שימש כראש מטה מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון בממשלתו של אריאל שרון. בתחילת דרכו שימש קיטה במספר תפקידים ניהוליים ברשות המקומית קרית טבעון.

בימים אלו הוא מסיים לימודי הדוקטורט באוניברסיטת חיפה, במחקר שעוסק בהיסח דעת בנהיגה בקרב נהגים צעירים. לקיטה תואר M.A בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה מטעם אוניברסיטת חיפה.

אבי נאור יו"ר ומייסד עמותת אור ירוק: "בחמש שנים האחרונות, אנו עדים לכך שמגמת הירידה בתאונות דרכים אותה חווינו עד שנת 2012 נפסקה. בשנה זו היו 290 הרוגים ומאז שיעור ההרוגים עולה בהתמדה. אין ספק שהקיצוץ התקציבי במאבק בתאונות הדרכים, מספר הניידות במשטרה שקוצץ, מספר השוטרים שקוצץ ואי התקנה של מצלמות המהירות בהיקף הנדרש, הם הגורמים למגמה זו. המאבק הלאומי בקטל בדרכים הוא משימה לאומית ואזרחית החייבת לעמוד בראש סדר העדיפויות של ממשלת ישראל והעומד בראשה. אני משוכנע כי ארז קיטה, המנוסה בעשייה רחבת היקף בעמותה, יחד עם עובדי עמותת אור ירוק המסורים ואלפי מתנדביה ימשיכו להילחם באיום החמור, ההולך ומאיים על חיי כולנו. אני מודה לשמואל אבואב על פעילותו המסורה והחשובה בעמותה, ומשוכנע בהצלחתו גם בתפקידו כמנכ"ל משרד החינוך".

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "אני מודה לאבי נאור על האמון שנתן בי. עמותת אור ירוק מנהלת מאבק ארוך וקשה תוך השגת הישגים נרחבים בתודעה האזרחית לחשיבות המלחמה בתאונות הדרכים ויישום הפתרונות ההכרחיים לצמצום תאונות  הדרכים".