כהורים לילדים בני 3- 13 אתם וודאי מחפשים מידי שנה חידושים ורעיונות מקוריים לחגיגת יום ההולדת. דרך מצוינת להעניק להם חוויה שלא ישכחו ושקיימת סבירות גדולה שירצו גם שנה הבאה, היא הזמנת קוסם ליום ההולדת.

כלים

מה מציג הקוסם?

ההתמחות של קוסם בימי הולדת כוללת את ההפעלה עצמה ושיתוף ילד או ילדת יום ההולדת. הם נמצאים במרכז ההפעלה כל העת והופכים בקסם אחד לשולית הקוסם. הקסמים והמשימות הם בשיתוף שאר החברים. הקוסם כאמור מתאים את מגוון קסמיו לגיל המיועד ודואג לחוויה מאתגרת. במידה וזו בחירתכם להזמין קוסם ליום ההולדת, דעו שלרוב ההפעלה מתחילה בהצגתו של הקוסם וחשיפה של חלק מהאביזרים שלו. אחר כך הוא משלב תרגילי קוסמות משעשעים שכוללים בלונים, אש, מים וכובע עם חיה. הוא מבקש מילד או ילדת יום ההולדת להצטרף ולעזור לו במופע. הוא משתף את חבריו בכל מיני קסמים ומצחיק אותם בטריקים ובדיחות ובנוסף מחלק לילדים הפתעות קסומות. קוסם לילדים אמור להיות מנוסה ולדעת כיצד יש להתנהל ולפעול בהתאם לגודל ולגיל.

יש משהו חינוכי בקסמים לימי הולדת?

מופע קסמים לילדים כולל הרבה הנאה אבל יש בו גם ערך מוסף. מעבר לצחוק, לבדיחות, לזריזות ידיים, למטפחת ולאש, המופע מתנהל בשפה חינוכית ודורש מהילדים חשיבה ופיצוח. מופע הקסמים עצמו משלב ערכים חשובים שקשורים לשמירה על הסביבה, חברות והתחשבות. ערכים ותכנים אלו דואג המפעיל לשלב לאורך מופע הקסמים.

קוסם לבר מצווה

מגיל 9 ואילך אלו גילאים שמומלץ לשלב ביום ההולדת קוסם או קוסמת שהם גם אמני חושים. הם ישלבו בהפעלה שלהם קסמים שמתאימים לגילאים אלה. הפעלה כזו דורשת שיתוף פעולה וחישובים שילדים קטנים יתקשו לעשות. קוסם שהוא גם אמן חושים היא הפעלה מדהימה לחגיגת הבר מצווה. אז אל תהססו קוסמים לימי הולדת זו הבחירה האולטימטיבית שילדיכם ייהנו באמת. ניתן לקיים את המופע בבית, בפארק, גן שעשועים ובדשא מתחת לבית ובכל מקום שתחפצו.

צרו עמנו קשר והזמינו וכמו קסם נגיע אליכם ונעביר יום הולדת קסום ונוצץ במיוחד!

אתר לגדול הוא אינדקס אינפורמטיבי המיועד למשפחות ולילדים ומרכז בתוכו אינפורמציה מקיפה אודות קוסם ליום הולדת. האתר מציע מגוון רחב של מופעי קסמים המופיעים בכל הארץ ומותאמים לגילאים השונים של הילדים. ניתן להתאים את מופע הקסמים בדיוק מוחלט לאירוע שלכם בקונספט בו אתם מעוניינים. התקשרו עוד היום לטלפון מספר: 072-2211144 ואנו נחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר רלוונטית לאירוע שלכם