המטבח הוא המקום המרכזי בכל בית והוא החדר שמספק אושר משפחתי, התחברות, שיחה טובה ותענוג גדול של קולינריה וטעמים המשקפים את התרבות, המסורת וההרגלים של כל משפחה. קיימים המון סוגים של עיצובים וסגנונות של מטבחים והכי חשוב שהמטבח שלכם ישקף את הסגנון האישי שלכם והצורך שלכם, בין המטבחים קיים מטבח פרובנס.

כלים

המאפיינים של מטבח פרובנס

מטבח פרובנס הינו מטבח בסגנון כפרי, עתיק והוא בין המטבחים היפים והמעוצבים ביותר המביאים עימם ניחוח אירופאי מאזור צרפת, איטליה ואנגליה. לרוב מטבח מסוג זה משלב חומרי גלם טבעיים בעלי פינות מעוגלות, חריטות עץ דקורטיביות, עיצוב בעץ מסיבי ושפשופים של הריהוט למראה טבעי וייחודי. מטבחי פרובנס לרוב יהיו מרווחים ונוחים לעבודה מפנקת במטבח וישרו אווירה של חום ונינוחות. על מנת לקשט מטבחי פרובנס עושים שימוש בחומרי גלם נוספים כגון: אבן, זכוכית, ברזל, נחושת ועוד – חומרי גלם אלו לא שוברים את המראה הייחודי של המטבח. המראה הכולל של המטבח יכול להיות חדשני וטבעי כאחד מאחר ומיוצרי מחומרי גלם טבעיים בתוספת חומרים עכשוויים וחדשניים. הצבעים המאפיינים את מטבחי הפרובנס הם צבעים חמים, מפנקים וביתיים

מטבחי פרובנס – יתרונות

  • מאחר ומטבחים אלו עשויים מעץ מלא ומסיבי אורך החיים שלם ארוך והם נחשבים למטבחים עמידים לאורך זמן שישרתו אתכם נאמנה להרבה שנים.
  • מטבח פרובנס יקנה לבית מראה יוקרתי ואווירה נעימה, רומנטית ושלווה.
  • הפינות של מטבחי פרובנס הם עגולות מעצם העיצוב הייחודי שלהם דבר שמקנה יתרון בטיחותי לשהייה במטבח.
  • חומרי הגלם בייצור מטבח זה איכותיים ומיוצרים ע"י חברות מטבחים אמינות ורציניות לכן המטבח יהיה עמיד בפני חום, קור ומים. כמובן שיש לתחזק את המטבח באופן הראוי.
  • ניתן לתכנן ולעצב מטבח פרובנס במגוון רחב של אפשרויות ולכן ניתן להתאים את המטבח לכל תקציב בין אם גבוהה ובין אם פחות. התוצאה תהיה משביעת רצון בשני המקרים.
  • העיצוב והתכנון של מטבח פרובנס יכול להתאים לחלל מרווח וגדול כמו גם לחלל קטן ומסוגנן היטב. מעצבי מטבחים מנוסים ידעו לתת פתרון ייחודי לכל שטח וחלל שיוצג בפניהם.
  • מטבחי פרובנס יכולים להתקיים כבניה ירוקה, איכותית וטובה לבריאות כי רוב חומרי הגלם הם חומרים טבעיים שלא עוברים תהליכים כימים.

מטבחי פרובנס עם חברת Tav-Kitchens מטבחים מעוצבים

חברת Tav-Kitchens מטבחים מעוצבים מובילה בענף המטבחים כבר מעל לשני עשורים ומציעים מגוון רחב של מטבחים מכל הסוגים. ביניהם דגמים חדשניים של מטבחי פרובנס, מטבחים מודרניים, מטבחי יוקרה ועוד. צוות המעצבים המקצועיים שלנו מומחים בתכנון ובהתאמה אישית של מטבחים איכותיים, עמידים וברמת גימור גבוהה. בעלי תודעת שירות ואמינות שנרכשה לאורך שנים של עבודה מאומצת, כשנגד עינינו תמיד עומד טובת הלקוח והצרכים הייחודיים של קהל לקוחותינו. המטבחים אותם אנו מעצבים יהיו בדיוק מוחלט לסגנון המועדף עליכם ולחלל הקיים במקום מגוריכם במיצוי מקסימלי של השטח והמרחב.

מעוניינים לבנות מטבח פרובנס בבית שלכם? אנו נגשים עבורכם את החלום ונלווה אתכם בתשוקה, רצון והכוונה מדויקת, התקשרו עוד היום לטלפון מספר: 08-9164607 או שלחו לנו מייל לכתובת: tav.kitchens@gmail.com.

ניתן לבקר באולם התצוגה המרהיב שלנו בכתובת: רחוב האורגים 27, אזור תעשיה אשדוד.