דב חנין בפתיחת מושב החורף של הכנסת: 'חוק 'שלנו' הוא החוק היחיד שעבר השבוע'. לדבריו, 'מושב החורף של הכנסת החל השבוע ביוזמה חסרת תקדים של ראש הממשלה נתניהו להחרים את כל חברי הכנסת מהרשימה המשותפת לאורך כל השבוע'.

כמו כן אמר ח"כ דב חנין, כי 'משמח לראות שבפועל היוזמה הזו, שהחלה בקול רעש גדול, התנפצה לגמרי. ביומו הראשון של המושב עבר בקריאה שניה ושלישית חוק שאנחנו, ח״כ דב חנין, ח״כ איימן עודה וח״כ עבדאללה אבו מערוף (חד״ש, הרשימה המשותפת),יזמנו יחד עם ח״כ טלי פלוסקוב (כולנו). החוק עוסק בניצולי השואה ומקנה לכל אחד ואחת מהם תוספת של 1,300 ש״ח לקיצבה המגיעה להם מהמדינה. זה חוק חשוב, אנושי, משמעותי. חוק שמבטא את המחויבות שלנו לניצולי השואה, אבל מעבר לכך, את מחויבותנו לכלל הנושאים החברתיים ולכלל הנפגעים בחברה שלנו'.

על החוק סיפר: 'החוק הזה הוא פרי של עבודה רבה שהשקענו בחודשים האחרונים, וכשהוא הגיע למליאה הוא זכה בתמיכת כלל חברי הכנסת שהשתתפו בהצבעה. אגב, זה החוק היחיד שהכנסת אישרה השבוע בקריאה שניה ושלישית'.

חנין הוסיף: 'הנה לכם, בקליפת אגוז, דמותה של הכנסת הזאת: הממשלה מתמקדת בהסתה, בהכרזות ריקות, ביוזמות מנותקות מהמציאות. אנחנו, מבחינתנו, ממשיכים לפעול ולנסות לקדם שינויים במציאות למען כלל האזרחים בישראל'.